۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
در گفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل ابوذر :از همه هواداران عذرخواهی می کنم

دی اسپورت :متاسفانه روز گذشته فوتبال روی بد خود را به ما  نشان داد
کد خبر: ۶۱۳۹۱

محمد بوذرجمهری مدیرعامل باشگاه ابوذر باشت بعد از سقوط تیمش به لیگ استانی در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت " گفت    :متاسفانه روز گذشته فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد و در روزی که می توانستیم با یک برد خفیف به مرحله بعد صعود کنیم  معادلات و نتایج طوری رقم خورد که باعث سقوط  ابوذر باشت شد .

 

وی ادامه داد : از همه هواداران خونگرم و باتعصب باشتی و گچسارانی که در سرما وگرما مجموعه ما را مورد لطف خود قرار دادند تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم در آینده با برنامه ریزی بهتر بتوانیم جوابگوی زحمات این عزیزان باشیم .


بوذرجمهری به مشکلات موجود در لیگ دسته سه اشاره کرد و گفت : متاسفانه تیم داری در لیگ های پایین مشکل است و اگر حمایت های دوستان عزیزمان در فرمانداری ،شهرداری و شورای شهر و شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران نبود مطمئناً با مشکلات فراوانی روبرو می شدیم .


مدیرعامل  ابوذر تصریح کرد :از حجت الاسلام عبودی امام جمعه محترم شهر باشت ،کورش برازنده شهردار محترم ،کلیه اعضای شورای شهر ،جناب حسینی فرماندار محترم ، صادقی  رئیس هیئت فوتبال شهرستان ، عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان ،نظری رئیس آموزش و پرورش شهرستان ،سرهنگ رضازاده فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان و جناب سرهنگ چشم مهتاب فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و  نیروهای تحت امرشان  که در برگزاری مسابقات در این فصل ما را همراهی کردند سپاس گذاری می نماییم .


بوذرجهمری ادامه داد :از جناب محمدی مدیرعامل سابق ومهندس صیدالی مدیرعامل فعلی شرکت نفت،مهندس کردلو مدیر خدمات شرکت بهره برداری ،حاج طالبی رئیس اتوبوسرانی شرکت نفت و مهندس عباسی رئیس ترابری نفت ، مهندس بوذرجمهری رئیس تعمیر گاه ماشین آلات سبک شرکت و مدیران امور ورزش نفت وگاز گچساران ، رضا امینی مدیر مسکن و شهرسازی استان بوشهر  که انصافا در  این فصل به خوبی ما را  مورد لطف و پشتیبانی خود قرار دادند هم تقدیر و تشکر می کنیم .


وی درپایان ضمن خسته نباشید به مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ اظهار داشت : نظم و انضباط در فصل 95-96 لیگ دسته سوم از نکات کلیدی و  محسوس  مسابقات بود که جا دارد از آقایان فتاحی ،فراهانی و طاهری عزیز که در این فصل با برنامه ریزی دقیق باعث افزایش کیفیت مسابقات شدند تقدیر و تشکر کنیم .