۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷
اختصاصی دی اسپورت؛

بادران نوین در ارومیه جشنواره گل به راه انداخت

دی اسپورت :شاگردان وحید مظاهری در ارومیه جشنواره گل به راه انداختند
کد خبر: ۶۱۴۵۹

به گزارش" دی اسپورت " از سری مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر امروز و از ساعت 14 دو تیم شهرداری ارومیه و بادارن نوین تهران در ورزشگاه اختصاصی نماینده ارومیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه پر گل 4بر1 به سود بادران نوین تهران به پایان رسید .

بر اساس این گزارش تیم مهمان بازی را بهتر شروع کرد و جواد باهوش در دقیقه 5 بازی گل اول را برای بادرانی ها به ثمر رساند ، در ادامه شاگردان وحید مظاهری در تیم بادران نوین نبض بازی را در دست گرفتند و گل دوم را در دقیقه 24 توسط حمید پاکیزه به تور دروازه شهرداری چسپاندند .

 

در دقایق پایانی نیمه اول ،شهرداری ارومیه فشار را بروی دروازه بادران نوین بیشتر کرد تا اینکه امید رضایی در دقیقه 44 یکی از گل های خورده را جبران کرد .

 

با شروع نیمه دوم که به نیمه مربیان معروف است تفکرات تاکتیکی وحید مظاهری بر وحید بیات لو در تیم شهرداری ارومیه غلبه کرد و در دقیقه 59 محمد عبادزاده گل سوم برای بادرانی ها به  ثمر رساند .

 

شهرداری با دریافت  گل سوم با تمام قوا به سمت دروازه تیم مهمان حمله می کرد ولی دفاع مستحکم تیم تهرانی مانع از گلزنی ارومیه ای ها شد تا اینکه در در دقیقه 81 بازهم محمد عبادزاده برای بادران گلزنی کرد و بازی با نتیجه 4بر 1 به سود بادران نوین به پایان رسید .

 

 

شهرداری ارومیه  با قبول این شکست 21 امتیازی باقی ماند و د رده چهارم جدول قرار گرفت .


بادران نوین با کسب  این سه امتیاز خارج از خانه 17  امتیازی شد و در رده دهم جدول قرار گرفت .

 



ترند های روز