۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۱
اختصاصی دی اسپورت،

پرهام: از فروش نساجی پشیمان شدم

دی اسپورت:  مالک باشگاه نساجی مازندران گفت:‌ دلم نیامد این باشگاه را بفروشم و به خاطر مردم از فروش آن پشیمان شدم.  
کد خبر: ۶۱۵۱۸

به گزارش"دی اسپورت"، مهدی پرهام  در مورد اینکه چرا امتیاز باشگاه نساجی را واگذار نکرد، گفت:‌ برخی از افرادی که خواهان خرید امتیاز باشگاه بودند خریدار واقعی نبودند. یکسری از دوستان هم آمدند و ما قراردادی برای انتقال امتیاز باشگاه تنظیم کردیم که قرار بود این قرارداد را روز یکشنبه تنظیم و امضا کنم اما این کار را نکردم دلم نیامد باشگاه نساجی مازندران را واگذار کنم و آن را بفروشم ضمن اینکه خریدار جدی هم پای کار نیامده بود.

وی افزود: مردم و هواداران نساجی هم مدام با من تماس می‌گرفتند و از من می‌خواستند که خودم باشگاه را اداره کنم و در نهایت به خاطر خواست هواداران از فروش امتیاز نساجی پشیمان شدم. زیرا نمی‌خواستم شرمنده محبت و لطف هواداران و مردم شوم.

مالک باشگاه نساجی مازندران در مورد اینکه یکی از خریداران عنوان کرده بود که پرهام به ما کلک زد و قرارداد را امضا نکرد، گفت: اگر دوستی از من ناراحت شده قطعاً از دلش در می‌آورم دوست ندارم کسی از من ناراحت باشد. اخلاق من هم به گونه‌ای نیست که بخواهم پشت‌سر کسی صحبت کنم. اما هرچه بود تمام شد.

پرهام در مورد مشکلات مالی بازیکنان گفت: من روز گذشته در تمرینات تیم حاضر شدم و با بازیکنان صحبت کردم 40 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان هم پرداخت کردیم و مشکلی برای ادامه کار نداریم.

وی در مورد انتخاب مدیرعامل و سرمربی برای نساجی گفت:‌ من یک شریک تجاری گرفته‌ام و بخشی از سهام باشگاه را به ایشان واگذار کرده‌ام. فرهاد صنیعی شریک من در باشگاه نساجی است و قطعاً نظرات او باید در اداره باشگاه لحاظ شود من دیگر تنها تصمیم‌گیرنده باشگاه نساجی نیستم. صنیعی یکی از علاقه‌مندان به فوتبال است که می‌خواهد از جیب شخصی‌اش برای فوتبال هزینه کند. هزینه کردن برای این فوتبال از جیب شخصی جگر می‌خواهد. برخی حتی حاضر نیستند 2 ریال از جیب‌شان کمک کنند اما صنیعی یک فرد علاقه‌مند به فوتبال است که در کنار ما حضور دارد.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اشاره به کمک‌های امیر قلعه‌نویی برای پیدا کردن یک شریک تجاری گفت:‌ امیر قلعه‌نویی ساعت‌ها وقت گذاشت تا در نهایت صنیعی ترغیب شد تا در نساجی حضور داشته باشد. امیر قلعه‌نویی همیشه می‌گوید دوست دارم استان مازندران یک تیم در لیگ برتر داشته باشد او بدون چشم‌داشت و درخواستی به ما کمک کرد.

پرهام با اشاره به جلسه فردا برای انتخاب سرمربی گفت: فردا قرار است در تهران با حضور قلعه‌نویی و جناب صنیعی و همچنین آقای رمضانی جلسه‌ای برای انتخاب سرمربی و مدیرعامل برگزار کنیم ضمن اینکه می‌خواهیم نقاط ضعف تیم هم شناسایی کنیم و تیم نساجی را تقویت کنیم تا این تیم به لیگ برتر صعود کند. نساجی یک باشگاه با سابقه و ریشه‌دار است.

منبع:فارس

 



برچسب ها: پرهام نساجی
ترند های روز