۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۵
ابراهیم‌زاده: همه می‌آیند و می‌روند، مس می‌ماند

جدایی حسین خانی تصمیم باشگاه بود

منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان می‌گوید که قطعا در نیم فصل دوم یکی از مدعیان صعود به رقابت‌های لیگ برتر است.
کد خبر: ۶۱۵۵۰

به گزارش دی اسپورت، ابراهیم‌زاده در خصوص رویارویی با غلام پیروانی گفت: «از زمان حضور آقای پیروانی، فجر متفاوت شده و مهمترین موضوع بعد از حضور ایشان خروج تیم از ورزشگاه حافظیه و حضورش در ورزشگاه دستغیب است، ورزشگاهی که سکوهایش به زمین نزدیک است و به نسبت حافظیه کوچکتر است که قطعا حضور در آن زمین بازی سختی را برای ما ایجاد خواهد کرد.

 

از طرفی فجری‌ها با جذب بازیکنان سرباز و همانطور که گفتم حضور پیروانی شرایطش بهتر شده و دیگر مانند نیم فصل اول نیست. مطمئنا آنها با قدرت کار را برای حریفان دشوار می‌کنند. عملکرد ما هم در نیم فصل خوب بوده و با جذب یک بازیکن تا بدین جای کار و جذب یکی، دو بازیکن دیگر در پست‌هایی که ضعف داریم، عرصه را بر حریفان تنگ می‌کنیم و جزو مدعیان می‌شویم.»

 

او در پاسخ به سوالی مبنی بر خروج 4 بازیکن از لیست مس گفت:« 4 بازیکنی که از لیست خارج کردیم یا به دلیل فنی یا به صورت توافقی بوده؛ محسن دلیر از ابتدای فصل با مصدومیت‌های جزیی که برایش ایجاد شد نتوانست آنطور که باید و شاید برای ما به میدان برود، سجاد اژدر در هفته‌‌های ابتدایی با پیشنهادهای مختلف مواجه بود که تصمیم به جدایی داشت اما به خاطر من تا به اینجای فصل در تیم ماند و در نهایت رضایتش را گرفت و به تیم گل‌گهر سیرجان پیوست، فرشید علیزاده و زینال خیری هم به دلایلی از تیم جدا شدند. من برای تک‌تک بازیکنانی که از جمع‌مان جدا شدند آرزوی موفقیت در تیم‌هایشان را دارم.»

 

وی درباره خداحافظی حسین‌خانی از مس خاطرنشان کرد: «فرزاد حسین‌خانی در نیم فصل اول خیلی خوب برای ما بازی کرد و ایشان هم از نظر اخلاقی و هم فنی خیلی خوب کار کردند حالا اینکه چه شد از تیم جدا شد را باید از باشگاه سوال کنید. وقتی باشگاه تصمیمی در خصوص موضوعی می‌گیرد قطعا کل مجموعه از آن تبعیت می‌کنند و حضور یا  عدم حضور ایشان هم به نظر باشگاه ربط داشت چراکه باشگاه و تیم مس بالاتر از همه قرار دارد. امیدوارم ایشان در جای دیگر بتواند با همین انرژی و پتانسیلی که دارد تیمش را تحت تاثیر قرار دهد، ایشان همیشه در یاد مسی‌ها و مردم کرمان خواهند ماند و در مدت حضورشان با عملکرد خوبی که در اینجا داشتند همگان احترام خاصی برایشان قائل هستند. خیلی‌ها شاید به مس بیاید و بروند اما تنها اسم مس است که در خاطره‌ها باقی می‌ماند که باید از آن حمایت شود.»

 

سرمربی مس کرمان با توجه به نتایج تساوی که در نیم فصل اول کسب کرده‌اند نیم فصل دوم این تیم را مدعی می‌داند: «سعی می‌کنیم مثل دیدارهای قبل‌مان گلزنی کنیم و عملکردمان را حتی از قبل بهتر کنیم تا نتایج بهتری را برای تیممان رقم بزنیم و در نیم فصل دوم یکی از مدعیان صعود باشیم.»/ورزش سه