۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
دربی جنوبی های لیگ یک

پیش بازی ایرانجوان بوشهر-نفت مسجدسلیمان

درچهارچوب هفته اول از دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول ایرانجوان میزبان نفت مسجدسلیمان خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۵۸۱

به گزارش دی اسپورت، در هفته اول از دور برگشت رقابتهای لیگ دسته اول و در هفته هجدهم این رقابتها ایرانجوان در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر از ساعت 14:00 میزبان نفت مسجدسلیمان دیگر تیم جنوبی خواهد بود.

 

قضاوت این دیدار برعهده کوپال ناظمی،بابک خسروی، امیرفلاح و عباس صادقی خواهد بود.

 

دیدار رفت دو تیم در هفته اول رقابتهای لیگ دسته اول با برتری قاطع سه بر صفر نفتیهای مسجسلیمان همراه بود. گلهای نفت را در آن دیدار رضا جباری،محمد معاوی و عرفان پورافراز بخ ثمر رساندند. دو دیدار فصل گذشته این دو تیم با تساوی دوبردو در مسجدسلیمان و برد سه بر یک نفتیها در بوشهر همراه بود.

 

 

 

ایرانجوان بوشهر که با 21 امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرد با روی کار آمدن سعید مفتخر سرمربی فصل گذشته خود توانسته نتایج قابل قبولی کسب کند و خود را از منطقه خطر در انتهای جدول جدا کند. بوشهریها در ابتدای نقل وانتقلات با چهار بازیکن به توافق رسیدند و می توانند از مهدی چاکوتازاده،پیمان صالحی،حسین موجی و امین مشایخ در بازی فردا نیز استفاده کنند. شاگردان سعید مفتخر در ایرانجوان قطعا در این دیدار بدنیال سه امتیاز بازی هستند و می خواهند با پیروزی در این دیدار خانگی خود را به رده های بهتری از سیزدهمی در جدول برسند.

 

 

در طرف دیگر نفت مسجدسلیمانی قراردارد که با 18 امتیاز پس از ایرانجوان در رده چهاردهم قراردارد. نفتیها در پایان نیم فصل رقابتهای لیگ دسته اول با سهراب بختیاری زاده قطع ارتباط کردند و سکان هدایت این تیم را به فرزاد حافظی سرمربی فصل گذشته خود دادند. نفتیها بدلیل مشکلات مالی و بدهی های خود نتوانسته اند در بازار نقل وانتقالات وارد شوند و کماکان در انتظار حل مشکل خود هستند تا بتوانند برای مسابقات در نیم فصل دوم خود را تقویت کنند. حافظی سرمربی این تیم در مصاحبه ای هدف این تیم در دیدار فردا را کسب سه امتیاز دانست اگرچه کسب یک امتیاز از تیم متحول شده ایرانجوان نیز می تواند برای تیم نفت راضی کننده باشد.