۱۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
در مسابقات ارتش های جهان:

هم‌گروهی فجرسپاسی با آلمان، برزیل و الجزایر

سرمربی تیم فوتبال فجر سپاسی می‌گوید درصورتی که مسئولان سازمان لیگ و نیروهای مسلح قول دهند بازی های معوقه فجر را پشت سر هم نیندازند، مشکلی برای اعزام به مسابقات نظامیان جهان ندارند.
کد خبر: ۶۱۶۳۲

به گزارش "دی اسپورت"، غلامحسین پیروانی در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید این موضوع که فجر به عنوان نماینده ایران به مسابقات ارتش های جهان (سیزم) اعزام می‌شود، گفت: احتمالا ما روز بیست و دوم یا بیست و سوم دی با ۲۳ بازیکن به این مسابقات که در کشور عمان برگزار شود، اعزام می‌شویم.

او درباره اقداماتی که قرار است انجام شود تا فجرسپاسی با اعزام به این مسابقات لطمه‌ای برای رقابت در لیگ دسته اول فوتبال کشور نبیند، اظهار کرد: مسئولانی که تیم فجر را برای اعزام به این مسابقات انتخاب کرده‌اند مثل سردار باران چشمه و سردار آجورلو باید هماهنگی‌های لازم را با سازمان لیگ فوتبال کشور انجام دهند تا بازی‌های ما در لیگ یک عقب بیفتد.
سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی افزود: آنها به ما قول داده‌اند که بازی‌های معوقه ما را پشت هم نیندازند. قرار است این را مکتوب به ما بدهند و سپس ما به این مسابقات اعزام شویم. اگر آنها قول بدهند که بازی‌هایمان را پشت هم برنامه‌ریزی نکنند ما مشکلی برای اعزام به این مسابقات نداریم. ما برای این مسابقات پنج تا ۶ بازیکن فیکسمان که در بازی‌های پایانی لیگ یک برای ما به میدان رفته بودند، از ما جدا شدند و به جای آنها چند یار جوان سرباز جذب کرده ایم و باید ببینیم با آنها به کجا می‌رسیم.
پیروانی در ادامه با بیان اینکه در این مسابقات با آلمان، الجزایر و برزیل همگروه هستند، گفت: ما ابتدا به مصاف آلمان می‌رویم و بعد از آن به ترتیب با الجزایر و برزیل دیدار می‌کنیم. من اطلاع دقیقی از تعداد تیم‌های حاضر در این مسابقات ندارم ولی طبق چیزهایی که شنیده‌ام، ۱۶ تیم در این مسابقات شرکت می‌کنند. باید بگویم ما ناامید به این مسابقات نمی‌رویم ولی بازی‌هایمان سخت است و از تیم‌هایی که باید با آنها روبرو شویم هیچ شناختی نداریم.



ترند های روز