۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶
اختصاصی دی اسپورت،

جام جهانی تعویق و تداخل

دی اسپورت:تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به عنوان نماینده ایران در بازی های سیزم شرکت خواهد کرد ،این خبر در چند روز گذشته اعلام شده و مدیران و مربیان فجر آن را در ابتدا قبول کرده اند .
کد خبر: ۶۱۷۲۳

به گزارش دی اسپورت، تیم فوتبال فجر شهید سپاسی به عنوان نماینده ایران در بازی های سیزم شرکت خواهد کرد ،این خبر در چند روز گذشته اعلام شده و مدیران و مربیان فجر آن را در ابتدا قبول کرده اند .

به نظر فجری ها در قبال چند شرط قبول کرده اند تا به عمان بروند و در جام جهانی ارتش ها  مقابل تیم های  ملی آلمان ،برزیل و الجزایر قرار بگیرند .
یکی از شروط زردپوشان شیرازی این بوده هر تعداد بازیکن (هشت)که‌ تربیت بدنی نیروهای مسلح به عنوان بازیکن قرضی به این تیم تزریق میکند باید در ادامه لیگ دسته اول هم در کنار فجری ها بمانند و به این تیم کمک کنند و اگر غیر ازین باشد فجر با همین بازیکنان به مسقط برود هیچ بازیکن قرضی را با خود به جام جهانی ارتش ها نمی برد .

در حالیکه تیم فجر شهید سپاسی در تعطیلات  نیم فصل  ابراهیم صالحی ،رضا طاهری و مصطفی ماهی را از دست داده است و تا به حال هیچ بازیکنی را به تیم خود اضافه نکرده است .
شاید امید فجری ها به گرفتن بازیکن  از سوی تربیت بدنی نیروهای مسلح فعالیت های آنها را در فصل نقل و انتقالات کمتر کرد و پیروانی که مردم شیراز امید زیادی به او داشتند نتوانست رضایت بازیکنی جدید را جلب کند تا به این تیم بپیوندد.

پیروانی از هفته دوازدهم به عنوان سرمربی فجر انتخاب شده و تا اینجا در هفته هجدهم سه شکست،دو تساوی و دو برد را برای شیرازی ها کسب کرده  و از بیست و یک امتیاز ممکن هشت امتیاز بدست اورده است .
تصمیم پیروانی برای حضور در مسابقات سیزم همان ابتدا کمی تامل برانگیز بود و این سوال را از  ذهن طرفداران فجر میگذراند که در این وضعیت فجر این اعزام چه سودی خواهد داشت .

این در شراطی است که تیم فجر دیروز در شروع نیم فصل دوم در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز ( که هفده بازی در ان در لیگ برتر و دسته اول نباخته بود) شکست دهم خود را  مقابل مس تجربه کرد و در پله هفدهم جدول لیگ هجده تیمی دسته اول قرار گرفت .
دومین شرطی که فجری ها برای حضور در عمان طلب کرده اند تعطیلی بازی های لیگ دسته اول است که نه منطقی به نظر می اید و نه با توجه به شرایط تیم های. حاضر در لیگ دسته اول ، با موافقت انها همراه میشود.

اگر لیگ دسته اول هم تعطیل نشود فجری ها پس از بازگشت باید هر سه یا چهار روز یکبار مسابقه دهند این در شرایطی است که مربیان  این تیم از کمبود بازیکن صحبت میکنند و فشار مسابقات عمان روی بازیکنان این تیم مصدومانی به جا خواهد گذاشت.

اگر قرار بر حضور در مسابقات سیزم بود میشد بازیکنان منتخبی از تیم های تراکتور سازی تبریز،ملوان بندر انزلی،فجر شهید سپاسی،نیروی زمینی ومقاومت به تیم ملی ارتش ها فرا خواند تا وقفه ای در لیگ یک بوجود نیاید و این تیم مردمی را در شرایط بحرانی فعلی اش وارد یک چالش جدید نکنند .