۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

تحلیل باخت سنگین نماینده اردبیل مقابل داماش گیلان

دی اسپورت:باخت پرگل امروز تیم اردبیل شاید عجیب و برای خیلی از فوتبال دوستان اردبیلی قابل هضم نباشد اما با کمی بررسی وتحلیل این باخت کاملا منطقی به نظر می رسد .
کد خبر: ۶۱۷۹۹

به گزارش"دی اسپورت"،باخت پرگل امروز تیم اردبیل شاید عجیب و برای خیلی از فوتبال دوستان اردبیلی قابل هضم نباشد اما با کمی بررسی وتحلیل این باخت کاملا منطقی به نظر می رسد .
اینکه بگوییم بازیکنان رشتی بهترازفوتبالیست های اردبیلی هستند واز قابلیت های فنی بالای نسبت به اردبیلی ها برخوردارند زیاد منطقی نیست چرا که اردبیل همواره بازیکنان بزرگی رابه فوتبال ایران معرفی کرده واز این نظر از خیلی از استان های دیگر چند قدم جلو هم هستند اما بحت تیم اردبیل که حتی اسم ومالکیت آن نیز مشخص نیست چیز دیگری است وباخت امروز هرچند حقارت بزرگی برای فوتبال اردبیل رقم زد اما از ارزش های فنی بازیکنان اردبیل چیزی کم نخواهد کرد چرا که همه مردم اردبیل شاهد مشکلات به وجود آمده هستند وهمین که با این مشکلات تیم اردبیل هنوز سر پا ایستاده است خود هنر است .

مادر تحلیل کوتاه قصد داریم علت شکست سنگین فوتبال اردبیل ازتیم داماش را را بررسی کنیم.
داماشی ها در طول فصل وعلی الخصوص در تعطیلات نیم فصل به صورت کاملا منظم به تمرینات بدنسازی پرداختند وکاملا درشرایط بدنی خوبی قرار گرفتندوهر چه به هفته های پایین نزدیک‌شویم تمرینات بدنسازی اثرات خود را بخوبی برای این تیم نشان خواهد داد
اما این درحالی است که بازیکنان اردبیل درطول ۵۰روز اخیر فقط ۶ جلسه تمرین برگزار کردند ودردوران نیم فصل که بهترین زمان را به دلیل بلاتکلیفی تیم برای انجام کارهای بدنسازی بود را ازدست دادند وحالا تفاوت یک تیم آماده ومنظم بایک تیم ناآماده با بدنهای سنگین را میشود با این نتیجه بخوبی فهمید.

تیمی که هرگز تمریناتش تعطیل نبوده درمقابل تیمی که دردوماه اخیر۹۵درصد تمرینات تعطیل بود باید هم با اختلاف گل برنده از زمین خارج شود.

اما نکته مهم بعدی،طبق صحبت های چند بازیکن داماش این تیم تاکنون نزدیک به ۶۰درصد ازقرار دادهای خود را دریافت کردند و وحتی مسئولان داماش برای این بازی قول پاداش ۲میلیونی درصورت برد را داده بودند،کاملا از روحیه ی خوبی برای بازی کردن برخورداند،درمقابل بازیکنان اردبیل تا به اینجا فقط نزدیک ۱۰درصد دریافت کردند وهنوز پیش پرداخت خود که ۲۵درصد باید درزمان ثبت قرار داد دریافت کنند را ننموده اند و با مشکلات زیادی دسته وپنجه نرم میکنند وبا این تفاسیر ازروحیه بیسار پایینی هم برخوردارهستند چه درتمرینات وچه دربازی که ثمره ان باخت پرگل بازی به یکی از تیم های متوسط گروه ب شد.

نکته دیگر داماشی ها امروز از کادرفنی همچون هادی طباطبایی برخوردار بودند که بهرحال نام او وزن تیم داماش را خود به خود بالا میبرد درحالی که تیم اردبیل عملا امروز سرمربی روی نیمکت نداشت ورامین مجیدی درنیمکت تیم اردبیل تنهای تنها بود،پس باید هم داماش مقابل تیم اردبیل جشنواره گل راه بیندازد.
مطمئنا عوامل زیادی درباخت پرگل امروز اردبیل سهم داشت که مهم ترین واصلی ترین دلیل ان بی توجهی مسئولان به این تیم است وهمه این تیم را  به حال خود رها کردند درحالی که فصل به هفته های پایانی خود نزدیک میشود هنوز تکلیف تیم مشخص نیست وهر روز یک خبر جدید به گوش می رسد ولی نتیجه ی ندارد گوی این فردا ها دراردبیل پایانی ندارد ،پس با این تفاسیر کلی نباید از باخت پرگل تیم اردبیل به داماش زیاد هم ابراز تعجب کرد.

تحلیل:فیاض صادقی



ترند های روز