۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳
اختصاصی دی اسپورت،

سرمربی راه آهن تهران استعفا داد

دی اسپورت: فرشید استحقاری از سمت سرمربیگری تیم فوتبال راه آهن تهران استعفا داد.
کد خبر: ۶۱۸۷۲

به گزارش"دی اسپورت"،پس از اخراج پاشازاده از سمت سرمربیگری تیم ریشه دار راه آهن تهران، مدیرعامل این تیم فرشید استحقاری را به عنوان سرمربی راه آهن انتخاب کرد. اما پس از انجام یک بازی و باخت سنگین 5بر1مقابل گل گهر سیرجان و مشکلات مالی موجود استحقاری تصمیم بر استعفا گرفت.

در این رابطه فرشید استحقاری در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت:علاوه بر قول هایی که در ابتدا عملی نشد متاسفانه9بازیکن اصلی از تیم جدا شدند این در صورتی است که به دلیل بدهی نمی توانیم بازیکن جدید نیز جذب کنیم و مشکل تا حدی پیشرفت که حتی در بازی گذشته از دروازه بان تیم امید خود نیز که  در بازی مقابل ایرانجوان از او استفاده شده بود نیز در بازی گذشته مقابل گل گهر سیرجان اجازه استفاده از او را نداشتیم که سبب شد چنین شکست سنگینی رقم بخورد.

وی در خصوص این که استعفای او مورد قبول واقع شده است یا خیر گفت:استعفای خود را تقدیم مدیرعامل باشگاه کرده ام چرا که ممکن است بتوانیم در یک بازی یا دوبازی آینده نتایج خوبی بگیریم اما در دراز مدت به نظر من آینده تیم سقوط خواهد بود ولی چنانچه شرایط تغییر کند و بتوانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم باز هم به راه آهن باز خواهم گشت.

 

تیم فوتبال راه آهن تهران هم اکنون با 25امتیاز در مکان دهم جدول لیگ دسته اول قرار دارد و به علت بدهی، اجازه جذب بازیکن جدید را ندارد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز