۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
مدیرعامل باشگاه نساجی؛

کارت بازی بازیکنان نساجی صادر شد

نساجی عصر فردا باید مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گیرد ولی عدم صدور کارت بازیکنان تازه جذب شده موجب شده بود تا هواداران و کادرفنی با نگرانی اخبار را پیگیری کنند.
کد خبر: ۶۱۸۸۱

به گزارش"دی اسپورت"،نساجی عصر فردا باید مقابل نفت مسجد سلیمان قرار گیرد ولی عدم صدور کارت بازیکنان تازه جذب شده موجب شده بود تا هواداران و کادرفنی با نگرانی اخبار را پیگیری کنند. به همین دلیل با مدیرعامل باشگاه تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیت صدور کارت ها مطلع شویم.

رمضانی در خصوص اینکه آیا کارت بازیکنان بالاخره صادر شد یا خیر ، گفت: روز گذشته نامه کمیته انضباطی را در خصوص صدور کارت ها گرفتم ولی برای صدور مجوز بازی باید مبلغی را به حساب سازمان لیگ واریز می کردیم. از یک طرف هم نگرانی کادرفنی در خصوص اینکه با تیم نصف و نیمه باید به مصاف نفت برود موجب دلواپسی هواداران شده بود که با هزینه شخصی این مشکل را حل کردم و دقایقی پیش کارت بازی صمدی، جراح کار، نظری، جعفری، رزاق پور و بابایی را گرفتم و به سرپرست باشگاه اعلام کردم  تا کادر فنی بدون نگرانی بتواند از تمام داشته هایش استفاده و نساجی با تمام توان به مصاف نفت برود.

رمضانی با بیان اینکه بالاخره طی یکی دو روز گذشته شیطنت هایی صورت گرفته بود تا خدای نکرده عدم نتیجه گیری در بازی پیش رو را گردن مالک، تیم مدیریتی و یا سرپرست باشگاه بیندازند، ادامه داد: همه از مشکلات نساجی از ابتدای فصل آگاه بوده و هستند و این درست نیست که موفقیت و یا عدم موفقیت تیم فقط به پای یک نفر نوشته شود. نساجی با تمام ارکانش یک تیم است و همه در نتایج سهم داریم. به هر حال با صدور این کارت ها فکر نمی کنم دیگر حرفی باقی بماند و امیدوارم کادرفنی هم مانند مالک و مدیرعامل و سرپرست باشگاه تمام تلاشش را برای سرافرازی نساجی به کار بگیرد و از این دیدار سربلند خارج شود.