۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۸
اختصاصی دی اسپورت،

شکست نوژان البرز باهتریک نصرالله درفشی

دی اسپورت:بازی نفت امیدیه و شهباز نوژن البرز راس ساعت 14.15 در استادیوم شهدای نفت امیدیه با سوت وحید زمانی آغاز شد و در نهایت نفتی ها به یک پیروزی دیگر دست یافتند.
کد خبر: ۶۱۹۰۱

به گزارش "دی اسپورت"،بازی نفت امیدیه و شهباز نوژان البرز راس ساعت 14.15 در استادیوم شهدای نفت امیدیه با سوت وحید زمانی آغاز شد.
نفت امیدیه از ابتدای بازی کار را هجومی آغاز کرد و در دقیقه 6 بازی روی حرکت تاکتیکی در محوطه جریمه تیم نوژان ، روی سیاوش روایی خطای پنالتی اعلام شد که پنالتی توسط خود سیاوش روایی به گل تبدیل نشد.
حملات نفت ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 25 امیرحسین سلامت با ارسال به پشت مدافعین نصرالله درفشی را صاحب موقعیت کرد که با ضربه بی نقص درفشی نفت به گل اول رسید.
نفتی ها هنوز غرق در شادی گل اول بودند که تیم نوژان روی حرکت از سمت چپ جعفری در محوطه جریمه و بی احتیاطی مدافعین صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه پنالتی توسط خلیفه به گل تبدیل شد تا همه چیز به تساوی کشیده شود.
با شروع بازی شاگردان هرمزی به خود آمدند و در دقیقه 36روی پاس زیبای مصطفی بیات و فرار علی حسینی و بی احتیاطی مدافعین نوژان ،نفت امیدیه برای دومین بار صاحب ضربه پنالتی شد که این ضربه توسط درفشی به گل تبدیل شد.
این پایان کار نبود و در دقیقه 44 روی پاس زیبای سعید مرادی و سانتر علی حسینی،احمد داوودی به زیبایی گل سوم نفتی ها را به ثمر رساند.نیمه اول با نتیجه 3بر1به پایان رسید.
با شروع نیمه دوم و ورود مصطفی علیخانی،نیما ظفریان و سعید درفشی بازی هجومی از نفت امیدیه شاهد بودیم ولی هرچه زدند به در بسته خورد تا اینکه در دقیقه 85روی ارسال زیبای میلاد ربانی ، در شلوغی محوطه جریمه نصرالله درفشی گل سوم خود و چهارم نفتی ها را به ثمر رساند.
این بازی زیبا و تماشاگر پسند با نتیجه 4بر1به سود نفت امیدیه به پایان رسید.
نفت امیدیه با این پیروزی با 30 امتیاز در رده سوم و نوژن البرز با 4 امتیاز در رده سیزدهم گروه اول قرار گرفتند.


خبرنگار:بهنام کنارکوهی