۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۹
در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

آنجفی: در خصوص اخراج مهابادی احساسی عمل نمی کنیم

مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک می گوید در خصوص اخراج داود مهابادی شتاب زده عمل نخواهد کرد و با تشکیل هیات مدیره در خصوص رفتن یا ماندن وی تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۹۵۸

دی اسپورت: آلومینیوم اراک یکی از تیم هایی است در این فصل فراز و نشیب هایی داشته و باعث شده تا صبر هواداران این تیم لبریز شود. در پایان بازی امروز این تیم هواداران خواستاره کناره گیری داوود مهابادی شدند. در خصوص اتفاقات امروز و آخرین تحولات باشگاه آلومینیوم با مجید آنجفی مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک گفتگویی ترتیب داده ایم که در ادامه می خوانید:


دی اسپورت: تساوی برابر تیم استقلال اهواز برای هواداران خوشایند نبود؟

خوب طبیعتا تساوی برابر تیم پایین جدولی و آن هم در بازی خانگی برای بخشی از هواداران قابل قبول نبود و باعث شد تعدادی از هواداران در پایان بازی خواستار استعفای سرمربی شوند.


دی اسپورت: نظر شما در خصوص نتایج آلومینیوم با مهابادی چگونه است؟

تیم ما این فصل با بضائت مالی که داشته توانسته بازی های خوبی را به نمایش بگذارد. بازی فوق العاده در هفته های ابتدایی و جام حذفی باعث شده تا سطح توقع هواداران از تیم بالا برود اما باید این را در نظر گرفت که ما در بعضی از بازی ها با بدشانسی و ضعف داوری مواجه شده ایم که امیدوارم در ادامه راه بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم .


دی اسپورت: نظر شما در خصوص خواسته هواداران چه خواهد بود؟
باشگاه آلومینیوم در خصوص اخراج سرمربی احساسی عمل نخواهد کرد و انشاله بزودی با تشکل جلسه ای در این خصوص نتیجه گیری خواهیم کرد.


دی اسپورت: اما محمد رجاییان عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک ساعاتی قبل به صراحت خواستار استعفای داوود مهابادی شده است؟
ایشان یکی از 5 نفر اعضای هیات مدیره هستند و نظرشان برای من محترم است ولی دراین مورد جمع هیات مدیره تصمیم خواهند گرفت.


دی اسپورت: نظر شما به عنوان مدیرعامل باشگاه در خصوص اخراج مهابادی چه خواهد بود؟
همانطور که گفتم نمیخواهم احساسی تصمیم بگیرم اما به نظر من نتایج تیم مطلوب نبوده است امیدواریم با تقویت تیم در بازی های آینده می توانیم نتایج بهتری کسب نماییم.


دی اسپورت: در فصل نقل و انتقالات به اهداف خود دست یافته اید؟

با وجود محدودیتهای مالی که جذب بازیکن باکیفیت را سخت می کنددر حال حاضر دو بازیکن خیلی خوب ( ارشاد یوسفی و حمیدیان) که سابقه بازی در لیگ برتر را در پرونده دارند را جذب نموده ایم و در پی این هستیم با جذب مهاجم مشکل گلزنی تیممان را هم برطرف کنیم که امیدوارم با حل مشکلات مالی این اتفاق طی روزهای باقی مانده محقق شود.


دی اسپورت: پرداختی باشگاه آلومینیوم به بازیکنان و کادر فنی در حال حاضر چگونه بوده است؟

حدود 30 درصد


دی اسپورت: پیش بینی شما از جایگاه آلومینیوم در پایان فصل چه خواهد بود؟

لیگ یک بسیار سخت و فشرده پیگیری می شود و یک برد و یک باخت جایگاه تاثیر بسزایی در جایگاه تیمها خواهد داشت اما با توجه به هزینه هایی که تیمهای رقیب در لیگ یک داشته اند کار سخت ترشده ولی غیرممکن نیست وتنها با دوبرد به کورس مدعیان برمی گردیم.

در صورتی که امروز می توانستیم پیروز میدان شویم مطمئنن در شرایط بهتری قرار می گرفتیم.


دی اسپورت: و صحبت پایانی؟

نگرانی هواداران برای ما کاملا قابل درک است و تمام مجموعه آلومینیوم هدفشان سربلندی این تیم بوده و خواهد بود که امیدوارم با رفع مشکلات موجود وتقویت تیم خواسته شان را براورده نماییم



ترند های روز