۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹
منصور ابراهیم زاده:

سرمربی مس کرمان:با این چند برد راضی نمی‌شویم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال مس کرمان با ابراز از کسب سه امتیاز دیدار برابر تیم ایرانجوان بوشهر روند رو به رشد تیم خود را ادامه دار توصیف کرد.
کد خبر: ۶۱۹۸۰

به گزارش "دی اسپورت ":منصور ابراهیم زاده سرمربی تیم فوتبال مس کرمان پس از پایان دیدار تیمش برابر تیم ایرانجوان بوشهر در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

تیم ما در بازی امروز و در نیمه نخست می توانست بهتر از این کار کند که خوشبختانه در نیمه دوم این اتفاق رخ داد و علاوه بر گلی که زدیم می توانستیم به گل های بیشتری نیز دست پیدا کنیم.

 

وی افزود:تیم با انگیزه ما این قابلیت را دارد که حتی بهتر از این ها نتیجه بگیرد و در زمین مسابقه فوتبال خوبی را به نمایش بگذارد، به روند صعودی تیم مس در ادامه رقابت ها بسیار خوشبین هستم.

 

ابراهیم زاده با بیان اینکه در نیم فصل دوم قول بهبود نتایج را داده است گفت:قطعا با این چند برد راضی نمی شویم و در بازی های آتی تمام تلاش خود را می کنیم که نتایج خوب را تداوم ببخشیم به خصوص در بازی هفته آینده برابر تیم گل گهر در سیرجان که بازی حساسی است و با توجه به اینکه دو تیم بدنبال ارائه یک بازی زیبا هستند فکر می کنم شاهد یک دیدار جذاب باشیم.

 

سرمربی نارنجی پوشان کرمانی در رابطه با داوری این دیدار نیز گفت:به هر شکل هر کسی از زاویه دید خودش به قضاوت یک مسابقه نگاه می کند و شاید تیم حریف مشکلاتی در داوری دیده است که باید کارشناسی روی آن صورت گیرد اما تاکید ما همچنان بر این است که قضاوت های لیگ یک باید جدی تر گرفته شود و نظارت بیشتری روی آنها صورت پذیرد.



ترند های روز