۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳
در گفتگو با دی اسپورت؛

قاسم سیانکی :با یک تیم کاملا ناشناخته بازی داریم

سرمربی شهرداری بندرعباس :نماینده اردبیل درچند هفته گذشته تغییرات زیادی داشته و به همین علت با یک تیم ناشناخته بازی داریم .
کد خبر: ۶۱۹۹۱

قاسم سیانکی سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار "دی اسپورت" گفت : خداراشکر با تمرینات منظمی که در این هفته برگزار کرده ایم بازیکنان در شرایط جسمانی خوبی قرار دارند و امیدواریم مقابل حریف اردبیلی بازی زیبایی به نمایش گذاریم و با دست پر اردبیل را ترک کنیم .

 

وی ادامه داد :در این دیدار سه بازیکن مصدوم خود را در اختیار نداریم ولی بقیه بازیکنان خداراشکر در وضعیت جسمانی خوبی به سر می برند ،با صحبت های هایی که در چند روز گذشته با بازیکنان انجام داده ایم از لحاظ روحی و روانی نیز در شرایط آرمانی به سر می برند و مشکل خاصی در این زمینه نداریم .

 

سرمربی شهرداری بندرعباس گفت:این هفته با تیمی بازی داریم که در چند هفته اخیر با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کرد و همین عاملی بوده که این تیم دستخوش تغییراتی شود و باید عرض کنم با این تفاسیر با یک تیم کاملا ناشناخته بازی داریم .

 

سیانکی درپایان تصریح کرد : در فصل نقل و انتقالات 5بازیکن از مجموعه ما جدا شدند و پنج بازیکن به نام های رضا حاتمی ،مازیار فرخی ،اسماعیل قروی ، روزبه سینکی و هادی دهقانی به مجموعه ما ملحق شدند .



ترند های روز