۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۳
درگفتگو با دی اسپورت،

بازاج:رشیدی زحمات زیادی می کشد/از اسم راه آهن دفاع می کنیم

دی اسپورت:محمدرضا بازاج که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوان ایران در جام جهانی و پدیده و سیاه جامگان را در کارنامه دارد پیرامون شرایط خود و باشگاه راه آهن با دی اسپورت گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۲۰۱۶

به گزارش"دی اسپورت"،محمدرضا بازاج که سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی نوجوان ایران در جام جهانی و پدیده و سیاه جامگان را در کارنامه دارد پیرامون شرایط خود و باشگاه راه آهن با دی اسپورت گفتگو کرد.

در ابتدا بگو چه شد ابتدای فصل به راه آهن پیوستی اما زیاد در این تیم موفق نبودی؟
در ابتدای فصل با بررسی پیشنهاد هایی که داشتم باشگاه راه آهن را برای ادامه فوتبالم انتخاب کردم.راه آهن از قدیمی ترین و با ریشه ترین تیم های ایران است و امسال هم با ورود آقایان رشیدی وکیانیان به باشگاه استارت روزهای خوب با شرایطی کاملا حرفه ای زده شد.


چرا پاشازاده نتوانست در راه آهن موفق باشد؟
من به گذشته آقای پاشازاده در استقلال و تیم ملی کار ندارم اما ایشان هرگز در کار مربیگری موفق نبودند و در هر تیمی که حضور داشتند نتایج ضعیفی کسب کردندآقای پاشازاده با سیاست های خاص خودشون وارد فصل نقل و انتقالات شدن و با بازیکنانی که قبل از ایشون به باشگاه اضافه شده بودن رفتار غیر حرفه ای انجام داد.


پس از اخراج پاشازاده شرایط راه آهن چگونه است؟

بعد استعفا آقای پاشازاده امور تیم به دست آقای رشیدی سپرده شده که انصافا زحمات زیادی برای موفقیت راه آهن میکشند تا تیم با شرایط مطلوب روحی و روانی ادامه مسابقات را انجام دهد همچنین آقای بیاتی نیا که برای سایر بازیکنان هم از لحاظ اخلاقی و  هم از لحاظ فنی الگوی کاملی به حساب می آید.الان هم تمرینات رو با نشاط انجام میدهیم تا با یک تیم متفاوت در ادامه مسابقات حاضر شویم و از اسم بزرگ راه آهن دفاع کنیم.



ترند های روز