۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵

اخراج داوود مهابادی از آلومینیوم اراک

داوود مهابادی پس از تساوی بحث برانگیز مقابل استقلال اهواز و عدم رضایت هواداران و هیات مدیره از نتایج کسب شده در چارچوب رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور از هدایت این تیم برکنار شد.
کد خبر: ۶۲۰۵۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، مهابادی امسال هر بازیکن و مربی که خواست با موافقت مدیریت باشگاه آلومینیوم اراک همراه شد و با وجود هزینه های بسیار نتوانست این تیم را به عنوان مدعی لیگ یک مطرح سازد.


تیم های تحت هدایت او همواره از رکورداران تساوی در لیگ های فوتبال کشور بوده اند و این بار نیز همراه با آلومینیوم از 19 بازی 5 برد، 9 تساوی و 5 باخت کسب کرد تا تیمش رتبه ای بهتر از یازدهم نداشته باشد!


مهابادی فصل قبل هم با پاس به بن بست خورد تا جایی که اثرات این ناکامی در نهایت منجر به سقوط پاس شد.


حالا مسئولان آلومینیوم زودتر از اینکه تیمشان در بحران قرار گیرد، دست بکار شدند و با خروج مهابادی، درصدد شوک تازه به این تیم هستند.


سرمربی اخراجی اراکی ها هر چند شروع خوبی در فصل جاری داشت اما عملکرد مهابادی برای همگان شناخته شده است. مربی ای که ثبات نتیجه گیری نداشته و در سال های اخیر در مدار ناکامی بوده است!


شاید بی ربط نبود، کنایه معنادار محمد رجاییان عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک که عنوان کرد: مهابادی خود یک مربی حرفه ای است و می داند که امسال سال فوتبالی وی با آلومینیوم نیست و خودش هر چه سریعتر باید استعفا دهد!



ترند های روز