۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
مدیرعامل نساجی در گفتگو با خبرنگار دی اسپوررت؛

الهامی و مسگرساروی مکمل خوبی برای هم هستند / عباس زاده را از دست نمی دهیم

عبدالحمید رمضانی: نساجی در مسیر صعود گام بر می دارد و عباس زاده بهترین گلزن لیگ آزادگان در تیم نساجی بازی می کند به هیچ عنوان حاضر نیستیم او را از دست بدهیم.
کد خبر: ۶۲۰۶۶

دی اسپورت- نساجی قائمشهر هفته نوزدهم لیگ آزادگان را با برد به پایان رساند ولی کارشناسان عملکرد فنی این تیم در بازی مقابل نفت مسجد سلیمان را ضعیف توصیف کرده و به نوعی شانس را در به دست آوردن  این سه امتیاز دخیل دانسته اند. به همین دلیل با عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی تماس گرفتیم تا نظر ایشان را در مورد عملکرد فنی تیم جویا شویم.

رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد دیدار این تیم برابر نفت مسجد سلیمان به خبرنگار ی اسپورت گفت: با اخباری که از مسجد سلیمان منعکس می شد، ما متوجه شده بودیم که نفتی ها به دلیل مشکلات مالی نتوانسته اند بازیکنی جذب کنند و تقریبا شرایط ما و آنها مبنی بر عدم آمادگی بدنی برابر بود ولی به هر صورت نساجی باید در خانه حریف به میدان می رفت و این کار را برای ما سخت می کرد. در جریان بازی میزبان به خوبی تاکتیک خود را به ما دیکته کرده و فشار زیادی روی دروازه ما آورده بود که خدا را شکر در روزی که از لحاظ فنی خوب نبودیم و به نوعی باید در این مسابقه شکست می خوردیم، با همت کادر فنی و بازیکنان توانستیم از اندک موقعیت به دست آمده که آن هم روی خلاقیت فردی عباس زاده بود که خودش در موقعیت گلزنی قرار گرفت، خودش از حریف پنالتی گرفت و خودش پنالتی را تبدیل به گل کرد این بازی ۶ امتیازی را با یک برد شیرین به پایان برسانیم.

رمضانی با بیان اینکه این بازی موجب شد تا حلقه گمشده کادر فنی را پیدا کنیم، ادامه داد: هفته گذشته مالک باشگاه پیشنهاد دادند تا آقای الهامی را به کادر فنی اضافه کنیم و ما هم دو روز در خدمت ایشان بودیم. در بین دو نیمه دیدار با نفت پس از صحبت های آقای مسگرساروی، آقای الهامی چند جمله ای با با بازیکنان صحبت کرد که مکمل صحبت های سرمربی بود. من دوست داشتم بازیکنان در مصاحبه هایشان بگویند که پس از صحبت های آقای الهامی چه شور و هیجانی در بینشان ایجاد شد. تجربه ۲۰ ساله ام در فوتبال می گوید، این دو مکمل خوبی برای هم هستند. با اضافه شدن آقای الهامی تیم خوبی را تشکیل می دهیم تا با همدلی، هماهنگی و همفکری با کادر فنی برای سربلندی نساجی در ادامه راه تلاش کنند.

مدیرعامل نساجی در مورد خبر جدایی عباس زاده گفت: تا جایی که من اطلاع دارم عباس زاده خودش این موضوع را تکذیب کرده است. نساجی در مسیر صعود گام بر می دارد و عباس زاده بهترین گلزن لیگ آزادگان در تیم نساجی بازی می کند به هیچ عنوان حاضر نیستیم او را از دست بدهیم. حالا او خواسته هایی دارد که گفته ایم انجام می دهیم ولی به این سرعت امکانپذیر نیست.

 رمضانی در پایان گفت: در هفته پیش رو کادر فنی تلاششان را به کار می گیرند و انشالله یک نساجی آماده را ببینیم تا با قدرت از ایرانجوان پذیرایی کند.