۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۱
اختصاصی دی اسپورت؛

شاگردان وحید مظاهری صدرنشین را متوقف کردند

دی اسپورت :شهرداری کاشان برابر بادران نوین تهران متوقف شد
کد خبر: ۶۲۱۰۸

به گزارش "دی اسپورت"، تيم فوتبال شهرداري كاشان درهفدهم  رقابتهاي فوتبال ليگ دسته دوم باشگاههاي كشور عصر امروز دوشنبه 27دي ماه به مصاف تيم بادران نوين تهران رفت و  با نتيجه  مساوي 2 بر 2 متوقف شد. 

 

تیم شهرداری کاشان  كه در نیمه اول برخلاف جریان بازی  و روی یک ضد حمله  دروازه بهزاد جوقکار سنگربان تیم شهرداری کاشان توسط فرشید علیپور باز شد و نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تهرانی به پایان رسید.

 

در نيمه دوم که به نیمه مربیان معروف است شاگردان وحید مظاهری موقعیت های زیادی بروی دروازه میزبان ایجاد کردند که البته با بی دقتی مهاجمان از دست رفتند .

 

درادامه  شهرداري كاشان باز هم به روي دروازه نماینده تهران براي زدن گل برتري و پيروزي فشار آورد تا اينكه  خطا روي امير نسايي در گوشه چپ هيجده قدم حریف، شهرداري كاشان را صاحب يك ضربه آزاد ديگر  كرد و نسايي خودش ضربه آزاد را نواخت تا ابراهيم كوه افكن دومين گل و گل پيرويز بخش شهرداري كاشان را بر ثمر برساند.

 

 در اواخر مسابقه شاگردان وحید مظاهری فشار خود بروی دروازه میزبان را بیشتر کردند تا اینکه در دقیقه 85 بازهم فرشید علیپور جوان با یک حرکت زیبا و دیدنی گل تساوی بادران نوین را وارد دروازه نماینده کاشان کرد .

شهرداری کاشان با کسب  این یک امتیاز ،30 امتیازی شد و همچنان در  صدر جدول قرار دارد .

 

بادران نوین با کسب تساوی خارج از خانه 19 امتیازی شد و در رده دهم جدول گروه دوم قرار گرفت.