۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹

آقای مدیرکل؛ چسبیده به کشتی زیاد است، همدان رئیس خاک خورده می خواهد

اهالی کشتی همدان معتقدند: هیات کشتی همدان جای سینه سوخته ها است نه چسبیده به کشتی!
کد خبر: ۶۲۱۶۷

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت"، این روزها بازار داغ رایزنی ها برای جمع آوری حداکثری آرا در انتخابات هیات کشتی همدان بی شباهت به انتخابات سیاسیون نیست!

 

با حضور جمعی از سیاسیون در انتخابات هیات کشتی همدان، عرصه رقابت در ورزش اول استان را رنگ و بوی سیاسی گرفته است و عده ای قصد دارند نسبت به انتخاب خود از لابی های سیاسی استفاده کنند!

 

با این حال هستند سینه سوخته ها و گوش شکسته های کشتی که سال ها بروی تشک عرق ریختند، مقام آوردند و عمر خود را با مشقت ها و سختی های کشتی سپری کردند.

 

اما در این بین انتظار جامعه کشتی در این است که سکان هدایت هیات کشتی استان به دست اهل فن و مدیری مدبر سپرده شود.

 

مشکلات عدیده مالی، بدهی ها، مطالبات مالی برجای مانده از قبل، تجهیزات ناچیز و بعضا فرسوده به خصوص در شهرستان ها، عدم اجرای برنامه کاربردی در استعدادسازی در سطح استان و فاصله گرفتن از قهرمانی های ملی و بین المللی، علنا کشتی همدان را به یغما برده است.

 

گوش شکسته های همدانی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان که این روزها نقش تعیین کننده در انتخابت هیات کشتی دارد، صراحتا می گویند: آقای مدیرکل؛ چسبیده به کشتی زیاد است، همدان رئیس خاک خورده می خواهد.

 

قطعا اگر انتخابات رنگ و بومی سیاسی به خود بگیرد، آینده خوشایندی برای این رشته ورزشی در همدان تصور نخواهد شد!

 

باید منتظر ماند و دید سوم بهمن ماه قرعه انتخابات به نام چه کسی می افتد و آیا انتخابات به شکل مهندس و از قبل تعیین شده پیش می رود!