۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۱
پرهام گفت به دلیل هزینه و نتایج خونه به خونه تحت فشارم

سعید ابراهیم پور: در حال حاضر سرباز ایرانجوانم

من در حال حاضر بازیکن ایرانجوان هستم و فکر نمی کنم صحبت از چگونگی جدا شدنم از تیمی که فردا باید مقابلش قرار بگیریم، حرفه ای باشد.
کد خبر: ۶۲۱۸۲

به گزارش" دی اسپورت"، سعید ابراهیم پور فوتبالش را از رده پایه نساجی آغاز کرد و سال ها مرد اول قفس توری قائمشهری ها بود ولی اتفاقات فصل گذشته موجب شد تا با رنجش تیمی که سال ها در آن زحمت کشیده بود را ترک کرده و به ایرانجوان بپیوندد. ابراهیم پور و یارانش در هفته بیستم رقابت های لیگ آزادگان باید در قائمشهر به مصاف نساجی بروند، به همین دلیل با ابراهیم پور تماس گرفتیم تا حس حالش در اولین بازی که قرار است در ورزشگاه وطنی روبروی هواداران نساجی قرار بگیرد را از زبان خودش جویا شویم.

مصاحبه خبرنگار دی اسپورت با سعید ابراهیم پور، دروازه بان ایرانجوان را در زیر می خوانید.

از ابتدای فصل شروع کنیم، چه شد که از نساجی جدا شدید؟
من در حال حاضر بازیکن ایرانجوان هستم و فکر نمی کنم صحبت از چگونگی جدا شدنم از تیمی که فردا باید مقابلش قرار بگیریم، حرفه ای باشد. در همین حد می گویم که در ابتدای فصل اتفاقاتی افتاد که باشگاه اعلام کرد نیازی به ما ندارد و من هم پس از تحقیق در مورد پیشنهاداتم با ایرانجوان به توافق رسیدم و الان در خدمت این تیم هستم. فکر می کنم هواداران نساجی از کل ماجرا مطلع هستند و همین موضوع برایم کافی است.

گویا در ابتدای فصل برخی هواداران از اتفاقات بازی فصل گذشته با نفت آبادان ناراحت بودند و یکی از دلایل جدایی شما همین موضوع بود.
ببینید، بازیکن روز بد و خوب دارد که در آن بازی اتفاقا روز خوب من بود. من یک سوال دارم، در همان بازی چند تک به تک را مهار کردم؟

سعید ابراهیم پور +دروازه بان+ ایرانجوان بوشهر +نساجی قائمشهر


ولی مالک باشگاه علیه شما موضع تندی گرفت.
پس از آن جریانات، خودم با آقای پرهام تماس گرفتم و ایشان موضوعی را مطرح کردند که برای اولین بار می خواهم به زبان بیاورم. مالک باشگاه پس از اینکه چند دقیقه حرف زدیم به من گفت، من تو و خانواده ات را می شناسم و می دانم که این کارها در مرامت نیست ولی به من هم حق بده زیرا خونه به خونه دارد نتیجه می گیرد و هزینه می کند. این موضوع موجب شده تا از طرف مردم قائمشهر تحت فشار باشم. در کل اینطور بگویم که سعید ابراهیم پور و عیسی پرتو قربانی شدند تا مردم ناکامی در فصل گذشته را با اتفاقات دیدار نفت آبادان فراموش کنند.

یعنی مهدی پرهام به شما اتهام زد تا خودش از زیر فشار خارج شود؟
خودشان که اینطور گفتند و بهتر است دلیلش را از خودشان جویا شوید.


و با حکم کمیته اخلاق تبرئه شدید.
ما از اول هم بی گناه بودیم و همانطور که گفتم برخی از آقایان ما را قربانی کردند تا پشت این اتفاقات جا بخورند و در نهایت کمیته اخلاق هم با بررسی جدی پرینت مکالمات، پیام ها و اتفاقات آن روز زیر نظر کارشناسان مورد اعتمادشان این رای را صادر کردند. البته این رای برای این دنیا بود و یک رای دیگر برای آن دنیا مانده که آقایان باید منتظر باشند.
 

به نظر خودت صحبت های پرهام و فردوسی پور در برنامه نود در سرنوشت فوتبالی ات تاثیرگذار بود؟
واقعا دوست ندارم در مورد آن روز ها بیش از این صحبت کنم. روزهای سختی بود. بارها گفته ام تمام کسانی که به ناحق به ما تهمت زده اند را به خدا واگذار می کنم.

پس از سال ها قرار است در استادیوم شهید وطنی به‌عنوان حریف نساجی به میدان بروی، بازی جلوی هواداران نساجی سخت نیست؟
مگر می شود سخت نباشد. من سال ها در این تیم بازی کرده و روزهای شاد و غمگین زیادی را با این مردم تجربه کرده ام ولی فوتبال حرفه ای شده و من الان سرباز ایرانجوانم.

در این مسابقه مطمئنا به دنبال نشان دادن توانایی هایت هستی.
من سنگربان ایرانجوانم و تمام تلاشم را به کار می گیرم تا توپی از خط دروازه ام عبور نکند. شک نکنید که هواداران واقعی نساجی هم از درخشش من خوشحال می شوند.

سعید ابراهیم پور +دروازه بان+ ایرانجوان بوشهر +نساجی قائمشهر


از شرایط ایرانجوان پیش از دیدار برابر نساجی برای خوانندگان ما بگویید.
خب ما برخلاف آن چیزی که استحقاقش را داشتیم از دو بازی گذشته  تنها یک امتیاز گرفتیم و در هفته ای که گذشت تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و برای گرفتن امتیاز به قائمشهر آمده ایم. ولی در نهایت هر چه خدا بخواهد همان می شود.

شرایط نساجی را چگونه می بینی؟
نساجی به رغم تمام مشکلاتی که داشت نتایج خوبی گرفت و بازیکنان هم در نیم فصل هم از نظر مالی شارژ شده اند. انشالله که این دیدار بازی تماشاگرپسندی از آب در بیاید  و در نهایت هر تیم استحقاقش را داشت برنده میدان باشد.

حرف پایانی.
بی صبرانه منتظر بازی در وطنی هستم و امیدوارم نساجی غیر از این بازی در تمام مسابقات موفق باشد.

 

مصاحبه: یوسف قاسمی