۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۴
اختصاصی دی اسپورت

6 گل 9 امتیازی واسعی برای بادران

دی اسپورت:سعید واسعی در ادامه روند خوب گلزنی هایش به تیم های مدعی امروز موفق شد تا برابر تیم مدعی خونه به خونه هتریک کند
کد خبر: ۶۲۲۶۲

به گزارش "دی اسپورت"، سعید واسعی مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال سیاه جامگان مشهد که در این فصل با نظر اکبر میثاقیان به بادران پیوست عصر امروز موفق شد با هتریک برابر تیم مدعی خونه به خونه بابل به روند خوب گلزنی هایش برابر تیم های مدعی لیگ دسته اول ادامه دهد.

 

وی در نیم فصل اول توسط میثاقیان کمتر به بازی گرفته می شد با این حال در نیم فصل اول و در بازی 6 امتیازی بادران برابر گل گهر سیرجان موفق شد تا دو گل حیاتی برای بادران به ثمر برساند.دو گلی که اگر به ثمر نمی رسید چه بسا میثاقیان خیلی زودتر از روی نیمکت بادران اخراج می شد.

 

اما در نیم فصل دوم و با حضور ربیعی روی نیمکت بادران او بیشتر به بازی گرفته شده و عملکرد بهتری نیز نسبت به نیم فصل اول از خود بر جای گذاشته است.او در سه بازی نیم فصل دوم تا این جای کار 4 گل به ثمر رسانده است.

 

تک گل سه امتیازی برابر سپیدرود مدعی و هتریک امروز برابر تیم قدرتمند خونه به خونه بیلان کاری واسعی در نیم فصل دوم بوده است.او تا این جای فصل 6 گل به ثمر رسانده که این 6 گل در مجموع برای تیم متمول پایتخت 9 امتیاز به همراه داشته است.