۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵
رمضانی در گفتگو با دی اسپورت؛

مدیرعامل نساجی: کلید صعودمان در کرمان و سیرجان است

دی اسپورت:مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران کسب حداکثر امتیاز در دو بازی آینده را ضامن صعود این تیم به لیگ برتر می داند
کد خبر: ۶۲۲۶۹

به گزارش "دی اسپورت"، نساجی قائمشهر هفته بیستم رقابت های لیگ زادگان را با برد به پایان رساند. بازیکنان نساجی در این دیدار علیرغم اینکه بازی خوبی به نمایش نگذاشتند، سه امتیاز شیرین کسب کردند تا با یک برد روحیه بخش خود را برای دو دیدار آینده مهیا کنند. عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی معتقد است، دو بازی سرنوشت ساز پیش روی نساجی قرار دارد که کسب حداکثر امتیاز در این دو دیدار یعنی طی کردن ۸۰ درصد راه صعود.

رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد شرایط بازی به خبرنگار دی اسپورت گفت: نساجی این دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشت ولی همانطور که همه دیدند حرف های زیادی برای گفتن نداشتیم و اگر بخواهیم همینطور ادامه دهیم، بدون شک در دراز مدت به مشکل خواهیم خورد. من به شخصه علیرغم اینکه نیمه اول را با برد به رختکن رفتیم ولی سطح فنی تیم اصلا  مورد قبول من نبود. در نیمه دوم روند تیم کمی بهتر شد ولی در مجموع سطح فنی تیم راضی کننده نبود و انتظار داریم کادر فنی باهوش تر عمل کنند.

رمضانی در مورد دو بازی آینده نساجی گفت: ما دو بازی سخت پیش رو داریم که به نظر من کلید صعودمان به لیگ برتر در دستان مس و گل گهر قرار دارد و اگر بتوانیم از این دو مسابقه چهار امتیاز کسب کنیم بدون شک ۸۰ درصد را صعود را طی کرده ایم. به همین دلیل از کادر فنی انتظار داریم که با توجه به بازیکنان جدیدی که به مجموعه اضافه شده اند، بهتر و دقیق تر کار کنند تا با بهره گیری از تمام پتانسیل تیم در بحث ترکیب و تعویض بهتر کار کنیم.

مدیرعامل باشگاه نساجی در مورد پاداش بازیکنانش گفت: آقای صنیعی با حضور در استادیوم، پس از پایان بازی پاداش دیدار برابر نفت مسجد سلیمان را نقدا به بنده پرداخت کرد که انشالله به بازیکنان پرداخت می کنیم.

رمضانی در مورد مبلغ پاداش افزود: بازیکنان براساس زحمتی که کشیده اند پاداش دریافت می کنند که بیشترینش ۵۰۰ هزار تومان است.

رمضانی در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم که مانند همیشه یار و یاور ما بوده و سنگ تمام گذاشتند و همچنین امیدوارم با همت بازیکنان و تمرینات کادر فنی بتوانیم از دو دیدار آینده حداکثر امتیاز را کسب کنیم.