۰۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
اختصاصی دی اسپورت :

ابراهیم میرزاپور:از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم

دی اسپورت:مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش بازی قابل قبولی را به نمایش گذاشته است اما روی ضربات آخر دقت لازم را نداشته اند.
کد خبر: ۶۲۲۸۶

به گزارش خبرگزاری "دی اسپورت ":پس از عدم حضور سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با تیم مس کرمان ابراهیم میرزا پور مربی دروازه بانان این تیم در جمع خبرنگاران حضور یافت و در خصوص بازی و عملکرد شاگردانش گفت:

 

بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در دقایق ابتدایی بازی می توانستیم به گل برسیم که متاسفانه از موقعیت هایی که داشتیم به خوبی استفاده نکردیم، در نیمه دوم نیز سه یا چهار موقعیت تک به تک داشتیم که باز از آنها به خوبی استفاده نشد و به نظرم تیم مس کرمان خیلی خوش شانس بود که بازنده این دیدار نبود و به جز روی یک صحنه که پرتاب اوت بود موقعیت چندانی برای گلزنی نداشت.

 

وی افزود:به بازیکنان خودمان تبریک می گویم چرا که بازی های خوبی را به نمایش می گذاریم و موقعیت های بسیار خوبی را روی دروازه حریفان خلق می کنیم ولی باید در ضربات آخر دقت کنیم تا بتوانیم مزد زحمات و تلاش سایر بازیکنان را با کسب سه امتیاز بدهیم.

 

میرزاپور در مورد عملکرد داور این دیدار نیز اذعان کرد:

 

داور بسیار خوب عمل کرد، فکر می کنم این اولین بازی بود که در لیگ یک سوت می زد ولی خیلی خوب به تمام صحنه ها نزدیک بود و شاید روی یک صحنه که خودم از نزدیک ندیدم و دوستانم اعلام کردند می توانست به سود ما اعلام پنالتی کند البته شاید هم پنالتی نبوده باشد اما کسانی که از بالا این صحنه را دیده بودند اعتقاد داشتند که توپ با دست بازیکن حریف برخورد داشته است. به جز این صحنه داور در تمام موارد خوب و عالی کار کرد.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی