۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۴
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی امیدهای ملوان مقابل سپاهان

دی اسپورت:امیدهای ملوان موفق شدند مقابل امیدهای سپاهان اصفهان به برتری دست یابند.
کد خبر: ۶۲۳۰۰

به گزارش ”  دی اسپورت ”، از هفته یازدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر امیدهای کشور عصر روز جمعه تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در مجموعه ورزشی شهدای کلیور میزبان تیم فوتبال امید سپاهان اصفهان بود که در پایان یک جدال سخت و نفسگیر و در یک هوای بارانی و در یک زمین کاملا گل آلود موفق شد میهمان خود را با نتیجه سه بر یک شکست دهد.
گلهای تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در این دیدار توسط : محمد رضا فقیه پارسا ( دقیقه 26 ) – محمد مهدی مرادی ( دقیقه 59 ) و محسن انبساطی ( دقیقه 71 ) به ثمر رسید.
تنها گل تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این دیدار توسط : ایمان زکی زاده در دقیقه 45 به ثمر رسید.
تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی در این دیدار با ترکیب : حمید رضا فتحی – احسان پورغلامی ( کاپیتان ) – پویا جمادی – ساسان جعفری کیا – علی مرتضی نیلاش ( 90 – آرمین پور جعفری ) – ارسلان رضایی – سبحان سحر خیز – محمد مهدی مرادی – محسن انبساطی ( 88 – امیر فیض بخشیان ) – محمد صنایع رهبر ( 70 – فرید بلوک باشی ) و محمد رضا فقیه پارسا وارد میدان شد.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در این دیدار با ترکیب : سعید ریماز – یونس احمدی – سعید رفعتی – داوود رجبی – محمد باقری – متین مفری مفر آبادی ( 44 – سعید فولادی ) – دانیال پور ایران – رضا میرزایی – محمد زائر کاظمی – عبدالله شیدایی ( 73 – نوید حیدری ) و ایمان زکی زاده ( 82 – مسیح کشانی ) وارد میدان شد.
داوری این دیدار بر عهده آقایان : حسین لاله کار – محمد رعنایی – امین ساسانیان – صادق بشارتی و نماینده فدارسیون داوود سیاح بود .
ساسان جعفری کیا از تیم امید ملوان بندرانزلی
و ایمان زکی زاده و محمد باقری از تیم فوتبال امید سپاهان در این دیدار از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
دیدار دو تیم در شرایطی آغاز شد که با توجه به بارندگی و لغزندگی زمین پیش بینی میشد دو تیم دیدار سخت و نفسگیری را پیش رو داشته باشند .
اما تیم میزبان با توجه به آشنایی بیشتر با چنین شرایط آب و هوایی و عادت بیشتر در چنین زمینهایی از همان دقایق اول کاملا مسلط بر توپ و میدان بود و اجازه هرگونه هنرنمایی را از تیم میهمان گرفته بود.
تیم فوتبال امید ملوان در این دیدار با ارائه یک فوتبال زیبا و کاملا تکنیکی در اکثر دقایق بازی از حریف قدرتمند خود سر تر بود و در دقیقه 26 بازی موفق شد مزد بازی برتر خود را دریافت نماید و با یک گل زیبا توسط محمد رضا فقیه پارسا از تیم سپاهان پیش افتاد اما بعد از این گل تیم فوتبال ملوان هرگز عقب نشینی نکرد و کماکان دامنه حملات خود را بر روی دروازه حریف حفظ کرد اما این تیم خوب و با تجربه سپاهان بود که در دقیقه 45 بازی از روی یک ضد حمله تیم میزبان را غافلگیر کرد و موفق شد قبل از سوت پایان نیمه اول بازی را به تساوی بکشاند.
دو تیم نیمه اول را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند اما نیمه مربیان از آن محمد قدیر بحری سرمربی با تجربه و مرد سرد و گرم چشیده تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی بود .
تیم فوتبال امید ملوان با آغاز نیمه دوم خیلی با حوصله و طبق برنامه های تاکتیکی تعریف شده , خود را به دروازه سپاهان نزدیک کرد و موفق شد از روی حرکت زیبا و بی نظیر تیمی و ضربه بی نقض , محمد مهدی مرادی در دقیقه 59 به گل دوم بازی برسد ( گل دوم تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی بر اساس یک کار گروهی و تاکتیک تیمی به ثمر رسید )
اما این برای تیم پر عطش امید ملوان پایان کار نبود و انگار هر چه به دقایق پایانی بازی نزدیکتر میشدیم موتور بازیکنان تیم فوتبال امید ملوان گرم تر میشد و اشتیاق این تیم برای رسیدن به گلهای بعدی بیشتر میشد تا اینکه در دقیقه 71 بازی محسن انبساطی باز هم موفق شد با یک کار گروهی و یک شوت دیدنی برای سومین بار دروازه تیم فوتبال سپاهان اصفهان را باز نماید.
دو تیم در دقایق پایانی بازی بر دامنه حملات خود اضافه کردند تا بتوانند بر گلهای خود بیفزایند اما تلاش دو تیم در دقایق باقی ماند ثمری نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.
تیم فوتبال امید ملوان بندرانزلی با این پیروزی 18 امتیازی شد و مجددا به جمع تیمهای مدعی در بالای جدول پیوست .

گزارش:ارسطو عزتیان