۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

زاگرس یاسوج ترمز کیمیا راکشید

دی اسپورت:بازی تیم های زاگرس یاسوج و کیمیا فرایند تهران در هفته بیستم گروه یک رقابت‌ های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌ های کشور عصر امروز دو شنبه با نتیجه تساوی یک گل به پایان رسید.
کد خبر: ۶۲۴۰۹

به گزارش "دی اسپورت"،بازی تیم های زاگرس یاسوج و کیمیا فرایند تهران در هفته بیستم گروه یک رقابت‌ های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه‌ های کشور عصر امروز دو شنبه با نتیجه تساوی یک گل به پایان رسید.

این بازی قرار بود از ساعت 14 عصر در استادیوم اتکا تهران آغاز شود و با 20 دقیقه تاخیر شروع شد.

در جریان بازی در دقیقه 44 نیمه نخست دروازه تیم زاگرس یاسوج با گل علی فتحی بازیکن تیم کیمیا فرایند تهران بازی باز شد و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم نیز تیم یاسوجی تلاش خود را برای تغییر نتیجه بازی به کار گرفت و در دقیقه 77 موفق شد با گل بازیکن شماره 30 امین اسدی گل عقب افتاده را جبران و بازی را به تساوی بکشاند.

تیم زاگرس یاسوج با کسب این تساوی 26 امتیازی شد و با یک بازی کمتر هم اینک در مکان نهم جدول رده بندی رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور قرار دارد.

زاگرس یاسوج موفق شد پس از چند هفته ترمز کیمیافرآیند را که نتایج بسیار خوبی گرفته بود را بکشد.

البته این تساوی به نوعی به سود تیم های بالا جدولی تمام شد چرا که اگر کیمیافرآیند می توانست سه امتیاز مسابقه را کسب کند به صورت جدی به جمع مدعیان اضافه می شد.