۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۶
سرمربی تیم فوتبال اردبیل:

برای بقا در لیگ دو تا آخرین نفس می جنگیم

دی اسپورت:سرمربی تیم فوتبال اردبیل گفت: قصد شانه خالی کردن و فرار از مسؤولیت را نداریم و با وجود اینکه جایگاه نماینده فوتبال استان در لیگ دسته دو فوتبال مطلوب نیست اما با تمام توان برای بقا خواهیم جنگید.  
کد خبر: ۶۲۴۱۹

به گزارش"دی اسپورت"، جمال پیله‌ور اظهار کرد: به دلیل مشکلات مالی و مدیریتی تیم که از مدت‌ها پیش گریبان‌گیر تنها نماینده فوتبال استان اردبیل شده بود، اعزام تیم و حضور یافتن نماینده استان در مقابل تیم صنعت نفت نوین آبادان قطعی نبود و با توجه به این مسائل که از شروع لیگ با آن دست و پنجه نرم می‌کردیم با وجود هر مشکلی که بود بازیکنان با غیرت و تعصب خود در این بازی حساس حاضر شدند و موفق به کسب تمام امتیازات این بازی نیز شدند.

وی افزود: نماینده استان برای شرکت در مسابقه مقابل صنعت نفت نوین آبادان ابتدا با اتوبوس به تبریز سفر کرد و با انجام پرواز هوایی خود را به شهرستان اهواز رساند و در طول این سفر مشکل خاصی مشاهده نشد و با توجه به آب‌و‌هوای متفاوت، تغییرات جغرافیایی و دوری مسافت خوشبختانه این مسائل تأثیری در کسب نتیجه مناسب و پیروزی در این رقابت حساس نداشت.

سرمربی تیم فوتبال اردبیل تصریح کرد: این دیدار که از هفته هیجدهم لیگ دسته دو فوتبال کشور برگزار شد جزو مهمترین بازی‌های نماینده استان محسوب می‌شد زیرا با یکی از حریفان اصلی خود که آن‌ها نیز برای بقا و حفظ امتیاز تیم خود در لیگ دسته دو فوتبال کشور می‌جنگیدند بازی داشتیم و هر دو تیم با تمام وجود انرژی و توان خود در این دیدار مقابل هم صف‌آرایی کردند.

پیله‌ور با بیان این که تیم مقابل برای گرفتن تمام امتیازت این مسابقه مقابل ما قرار گرفته بود و از این بازی به عنوان یک دیدار 6 امتیازی می‌توانستیم نام ببریم زیرا هر تیمی که برنده این دیدار می‌شد با امید و روحیه بیشتری ادامه مسابقات را پیگیری می‌کرد و درنهایت در یک بازی درگیرانه و انجام کارهای تاکتیکی تیمی به شکل مطلوب برنده این دیدار حساس خارج از خانه شدیم.

وی عنوان کرد: بازیکنان تنها نماینده استان اردبیل در این بازی هم‌قسم شده بودند بهترین بازی خود را که همراه با کسب نتیجه مناسب باشد انجام دهند و به هدف و خواسته خود نیز رسیدند و با وجود این که نیمه اول این مسابقه بسیار نزدیک به هم بود و با نتیجه 1-1 به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم نماینده استان یک بازی متفاوتی را از خود نشان داد و با خلق موقعیت‌های متعدد گل‌زنی در مجموع به برتری پرگل 4-1 دست یافت.

سرمربی تیم فوتبال اردبیل با اعلام این که در تیم صنعت نفت نوین آبادان که از شخصیت تیمی مناسبی نیز برخوردار بود بازیکنان اسبق تیم‌های لیگ برتری نیز حضور داشتند، گفت: از تمام بازیکنان، کادر فنی، مسؤولان و زحمت‌کشان تیم که زمینه‌سازی اعزام و سفر تیم به آبادان و کسب نتیجه دلخواه را فراهم کردند تقدیر و تشکر می‌کنیم و امیدواریم با تداوم حمایت‌های لازم امتیاز تنها نماینده استان در لیگ دسته دو فوتبال کشوری حفظ شود.

پیله‌ور بیان کرد: بعد از بازگشت تیم به استان بلافاصله تمرین ریکاوری انجام شده و مجددا تمرینات تیمی به صورت فشرده و با جدیت لازم پیگیری خواهد شد تا در دیدار بعدی که مقابل استقلال آبی تهران خواهیم داشت به مانند این بازی سربلند و موفق از بازی خارج شویم و با کسب تمام امتیازات خانگی امیدهای ماندگاری نماینده استان در لیگ دسته دو فوتبال کشور را به مقدار قابل توجهی افزایش دهیم.

وی یادآور شد: ورزش‌دوستانی که بازی‌های نماینده فوتبال استان را تعقیب می‌کنند به محکم و زیبا بازی کردن تیم اذعان دارند و جایگاهی که هم‌اکنون در آن قرار گرفتیم به هیچ عنوان مناسب این تیم نیست و با وجود 4 بازی حیاتی که تا پایان فصل با آن فاصله داریم برای کسب امتیازات لازم و بقا در لیگ تا آخرین نفس خواهیم جنگید.

سرمربی تیم فوتبال اردبیل اظهار کرد: اگر حمایت‌های لازم از اول فصل به شکل مطلوب انجام می‌‌پذیرفت به جای این که هم‌اکنون در تلاش برای بقا در لیگ دسته دو فوتبال کشور باشیم در رقابت با تیم‌های بالای جدول برای صعود به لیگ دسته یک فوتبال کشور قرار می‌گرفتیم و حمایت تمام مسؤولان استان از تنها نماینده فوتبال استان را خواستاریم زیرا این تیم تنها امید و دلخوشی بسیاری از هواداران و مردم ورزش دوست استان است.

منبع:فارس