۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
در گفتگو با دی اسپورت؛

حسین عبدی :حق خوری هم حدی دارد !

سرمربی شهرداری اراک می گوید :حق خوری هم حدی دارد ،در بعضی شهر ها در روز روشن به تیم ها ظلم می شود
کد خبر: ۶۲۴۴۹

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک بعد از تساوی خارج از خانه تیمش برابر نفت امیدیه به خبرنگار "دی اسپورت" :بازی خوبی خوبی بود ،هر دو تیم بازی زیبایی از خود به نمایش گذاشتند ،هدف ما در این دیدار استفاده از ضدحملات بود که خداراشکر تا حدودی هم به هدف خود رسیدیم .


وی در ادامه  در حالی که به شدت از وضعیت داوری در لیگ دو ناراضی بود تصریح کرد :مقابل همین تیم نفت امیدیه دقیقه 83 یک گل زدیم ،دقیقه 87 در حالی که بازیکن امیدیه کاملا در آفساید بود گل تساوی را دریافت کردیم و در حالی که فقط 30 ثانیه تا پایان مسابقه زمان باقی مانده بود داور یک پنالتی برای تیم میزبان گرفت که به جان بچه ام 2متری این بازیکن ،بازیکنان ما حضور نداشتند ولی داور اوج بی عدالتی را به نمایش گذاشت و برای نفت امیدیه پنالتی گرفت .


سرمربی شهرداری اراک گفت:بعد از به از اینکه داور پنالتی گرفت ،تماشاگران و نیروهای انتظامی حاضر در ورزشگاه می گفتند این توپ گل نمی شود که خدا کمک کرد و مهاجم حریف توپ را به بیرون زد .  


وی در ادامه گفت :حرفمان را به چه کسی بگوییم ، به قرآن قسم تیم برای تک تک این امتیازات ما خون دل می خوریم ولی داورها  هرچه دلشان می خواهند می کنند  و هیچ کس هم پاسخگو نیست .


حسین عبدی گفت :از ابتدای فصل فقط 10 درصد حق و حقوق خود را دریافت کرده اند ،خدا می داند با چه مشکلاتی به شهر ها سفر می کنیم .


عبدی اظهار داشت :حق خوری هم حدی دارد ،در بعضی شهر ها در روز روشن به تیم ها ظلم می شود ،کمیته داوران ،کمیته انضباطی و کمیته اخلاق باید به  لیگ دو ورود پیدا کنند ،نظارت را بیشتر کنند داوران قوی تر برای مسابقات اعزام کنند که تحت تاثیر جو ورزشگاه قرار نگیرند .


وی ادامه داد :در همین فصل ما به گچساران و  شیراز رفتیم شکست خوردیم ولی  به داوری ها اشاره نکردیم چون مشکلی نداشتند و امروز همه دیدند که داور در حالی که 80 به 20 سوت می زد  چه ظلمی به تیم ما کرد ولی خدا حاضر بود و حق را به حق دار داد .


سرمربی با اخلاق شهرداری اراک در پایان گفت :در لیگ دو در کنار زمین اگر کوچکترین صحبتی کنیم داور سریع  مربیان را اخراج می کند ولی در لیگ برتر مربیان بدترین حرکات و الفاظ را به کار می برند و داروان فقط تذکر می دهند .