۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۸
محمود امیری؛

سرمربی تیم فوتبال یزد: با غیرت بازیکنان پیروز شدیم

سرمربی تیم فوتبال یزد در لیگ آزادگان گفت: بازی سختی را با همت و غیرت بازیکنان و همراهی و حمایت هواداران با موفقیت پشت سر گذاشتیم.
کد خبر: ۶۲۵۴۸

به گزارش "دی اسپورت"، محمود امیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم استقلال اهواز از تیم های خوب لیگ آزادگان است که در چند مسابقه اخیر حتی با تیم های مطرح نتایج خوبی را کسب کرده است.
وی ادامه داد: بازیکنان ما در مسابقه در برابر این تیم بر اساس تمرینات و شناختی که از حریف داشتند خیلی خوب و جدی در طول دیدار مهم خانگی وظایف خود را انجام دادند.
سرمربی تیم فوتبال یزد اظهار داشت: به تیم استان در ادامه رقابت های لیگ امسال خیلی امیدوارم هستم که قطعا مسابقات آینده دارای اهمیت و حساسیت زیاد است.
امیری گفت: امروز تماشاگران بعد از چهار هفته محرومیت به استادیوم آمدند و ما را تنها نگذاشتند که از حضور آنها و حمایت های خوبی که داشتند صمیمانه تشکر می کنم.
وی ابراز امیدواری کرد با همدلی و همکاری همه دلسوزان بتوان روز به روز بر ارتقای فوتبال استان و نماینده آن در لیگ آزادگان افزود.
از هفته بیست و یکم لیگ آزادگان عصر امروز تیم فوتبال یزد دو بر یک تیم استقلال اهواز را در ورزشگاه شهید نصیری یزد شکست داد.