۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳

زیدان: حالا برای دو عنوان باقی‌مانده می‌جنگیم

دی اسپورت:زین الدین زیدان در اتاق کنفرانس ورزشگاه بالایدوس حضور پیدا کرد تا در مورد حذف تیمش از گردونه رقابت های کوپا دل ری صحبت کند.
کد خبر: ۶۲۵۶۶

به گزارش"دی اسپورت"،بعد از شکست ۲-۱ خانگی و با کوله باری از مصدومان در بازی برگشت، تیم زیدان نتوانست از سد حریف خود عبور کند و در مجموع با نتیجه ۴-۳ حذف شد. زیزو در صحبت های پایان بازی گفت:

در نیمه اول ۳۵ دقیقه بسیار خوب داشتیم، و بعد از اینکه آنها پیش افتادند نمی توانستیم تسلیم شویم و تا لحظه آخر جنگیدیم و عملکرد فوق العاده ای داشتیم. امروز فقط می توانم به همه آنها تبریک بگویم چون نمایش فوق العاده ای ارائه کردیم. وقتی عملکرد ضعیفی ارائه می کنید و شایسته چیزی نیستید، باید به خود نگاه کنید اما امروز نمی توانم هیچ گلایه ای داشته باشم. عملکرد منظمی ارائه کردیم، بسیار با شخصیت بودیم و مایه تأسف است که نتوانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم. واقعاً خوب بازی کردیم. از این تورنمنت کنار رفتیم و با توجه به عملکرد همه بازیکنان و با نمایشی که داشتیم، ناراحت هستم چون در پایان بازی به صعود نزدیک شده بودیم و به نظر می رسید که هنوز ممکن است، اما نشد و حالا باید استراحت کرده و روی تورنمنت های باقی مانده تمرکز کنیم.
بنزما و موراتا:
هر دوی آنها خوب هستند. من تنها روی تیم تمرکز می کنم و این کاری است که در حال حاضر باید انجام دهیم. هیچکس دوست ندارد که حذف شود. به کار خود ادامه خواهیم داد و اگر اینطور با شخصیت و روحیه بازی کنیم تا پایان در هر دو تورنمنت باقی مانده خواهیم جنگید.
زیدان: حالا برای دو عنوان باقی‌مانده می‌جنگیم
فکر نمی کنم نامنظم بوده باشیم. درست است که در جریان بازی موفق به گلزنی نشدیم و هر دو گل از روی ضربات ایستگاهی به ثمر رسیدند اما از لحاظ تاکتیکی درخشان ظاهر شدیم و حریف خود را تحت فشار قرار دادیم. احساس من این است که می دانیم چه کار می کنیم. از ابتدا تا انتهای مسابقه رویکردی مناسبی داشتیم.
احیای تیم:
تنها کاری که باید بکنیم استراحت و سپس تغییر توجه به چیز هایی است که پیش رو داریم. این رویکرد را حفظ خواهیم کرد و هنوز در دو تورنمت دیگر حضور داریم. دیگر نیازی نیست که بیش از این به این بازی بپردازیم. هرچند از کاری که توانستیم انجام دهیم خوشحال هستم.
بی دقتی در مقابل دروازه:
من در این مورد کوچکترین نگرانی ندارم. فرصت هایی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم، اما این اوضاع تغییر خواهد کرد. اگر به تلاش ادامه دهیم، به دستاورد های بزرگی خواهیم رسید.
منبع:سایت نود