۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۲۰
در گفتگو با دی اسپورت،

کللی فرد:به دلیل مشکلات بازیکنان بعثت استعفا دادم

دی اسپورت:سرمربی سابق بعثت کرمانشاه در خصوص مشکلاتش در آن تیم گفت.
کد خبر: ۶۲۵۹۰

به گزارش"دی اسپورت"،کللی فرد چهارمین سرمربی این فصل بعثت کرمانشاه می باشد که از این تیم جدا شده است وی در گفتگو با خبر نگار دی اسپورت و در خصوص علت جدایی اش اظهارداشت:استعفای من به دلیل طرز تفکرات مدیرعامل باشگاه بعثت وعمل نکردن ایشان به تعهداتش  نسبت به بازیکنان بود.

وی افزود:خیلی برای حل شدن مشکلات بازیکنان تحمل و صبر کردم و خیلی هم در خصوص حل این مشکلات  اعم از رفاهی و مالی اصرار کردم اما متاسفانه این مشکلات حل نشد و همانطور که از ابتدا گفته بودم تا وقتی که بتوانم به تیم کمک کنم در تیم خواهم ماند که در این مقطع فهمیدم که دیگر نمی توانم با وجود حل نشدن این مشکلات ابتدایی به تیم کمک کنم.


کللی فرد ادامه داد:وقتی باشگاهی نتواند تعهداتش را نسبت به بازیکنان انجام دهد سرمربی تیم نیز نمی تواند تعهدات خود را به خوبی انجام دهد و علت استعفای من نیز همین بود وگرنه از حیث نتیجه گیری طبق آمار نتایج  خوبی را توانستم با بعثت بگیرم.


کللی فرد گفت:امکانات رفاهی بازیکنان و شرایط خوابگاهی آن ها اصلا خوب نبود و علاوه بر آن بازیکنان به شدت مشکلات مالی داشتند که این مسئله تمرکز را از بازیکنان می گرفت.

سرمربی سابق بعثت در خصوص اظهارات مدیرعامل این باشگاه گفت:متاسفانه ایشان مسائلی را در مورد جذب بازیکن بیان نمودند که به هیچ وجه صحت ندارد و در واقع به من تهمت زده اند.جالب است که ایشان حتی تا شب قبل از بازی از من درخواست داشتند که به تیم باز گردم و اسناد آن هم موجود است. ولی در جایی گفته اند که من را اخراج کرده اند.


وی با تاکید بر عدم صحت صحبت های مدیرعامل باشگاه بعثت تاکید کرد:آنقدر آبرو دارم و رزومه ام مشخص است که نیازی به این کارها ندارم جالب است که ایشان گفته اند که من را اخراج کرده اند در صورتی که به نظر من در اینجا ناپختگی کرده اند چرا که من می توانم با همین واژه اخراج از سوی ایشان شکایت کنم و تا رقم آخر قراردادم را بگیرم.


کللی افزود:به هر صورت من نمیدانم ایشان به دنبال چه هستند ولی مسئله ای که مشخص است من الان سرمربی تیم شاهین بوشهر هستم و تمرکز خود را به  بازی های این تیم معطوف کرده ام.


کللی در مورد پیوستنش به شاهین شهرداری بوشهر گفت:مسئولان از من خواستند که به شاهین بیایم و به این تیم کمک کنم و من نیز آمدم تا با تمرکز بالا و کسب تمام نتایج در4بازی باقی مانده به مرحله بعد صعود کنیم تا انشالله در مرحله بعد بتوانیم بازیکنان دیگری جذب کنیم ولی هم اکنون با همین کادر و بازیکنان به کار خود ادامه خواهیم داد.


شاهین شهرداری بوشهر با24امتیاز در مکان ششم جدول گروه سوم لیگ دسته دوم قرار داردو می تواند با نتیجه گیری در چند بازی باقی مانده به مرحله بعد صعود کند.