۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۲

قاب روز: بوکان، شعر و فوتبال

دی اسپورت:یکی از جذابیت های این فصل دسته دوم فوتبال ایران، سکوهای ورزشگاه خانگی تیم سردار بوکان هستند.
کد خبر: ۶۲۶۴۲

به گزارش"دی اسپورت"،سکوهایی همیشه پر از هوادار، که کاری کرده اند تا نام تیمِ محبوب دسته دومی شان، بیشتر و بلندتر از نام بسیاری از تیم های لیگ برتری در فوتبال ایران شنیده شود. سردار بوکان، بر موج یک اراده مردمی سوار است تا شاید در پایان این فصل به دسته اول صعود کند. تیمی که پیروز قربانی را به عنوان مربی روی نیمکت و بهمن طهماسبی را به عنوان مهاجم در ترکیب دارد اما ستاره های اصلی اش، هوادارانی هستند که از هیچ فرصتی برای استقبال از تیم شان نمی گذرد. بوکان، همیشه شاعرها بوده است.

 

از مصباح ادب تا عباس حقیقی و از محمدحسن نجاری و تا حسن زیرک، همگی اولین اشعارشان را در این شهر سرودند. شهری که حالا در تسخیر فوتبال قرار گرفته و تیم فوتبال اش، تبدیل به سوژه ای برای شعرها و شعارها شده است.

 

شهر کردنشین آذربایجان غربی، مشکلات خاص خودش را دارد. گرد وغبار هنوز دست از سر شهر برنداشته و مشکلات حمل و نقل و دشواری های اقتصادی، به قوت خودشان باقی هستند.

 

فوتبال اما، نقشه ای برای فراموش کردن رنج ها در بوکان به شمار می رود. سردار بوکان، شرایط مالی جالب توجهی ندارد اما شاید ثروت سکوها، این تیم را سزاوارانه به سطوح بالاتر فوتبال ایران برساند.

 

بوکان، چیزهای زیادی برای اضافه کردن به لیگ برتر دارد. تیمی جذاب که اگر با همین سرعت پیشرفت کند و حمایتِ سکوها را از دست ندهد، یکی از غافلگیری های آینده لیگ برتر خواهد شد.

منبع:آی اسپورت



ترند های روز