۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
گزینه پیشنهادی دکتر اخوان فردی بسیار توانمند است؛

دهشمند: هواداران به مدیریت جدید فرصت بدهند

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم از هواداران این تیم دعوت کرد با صبر و شکیبایی به مدیریت جدید باشگاه فرصت بدهند تا شرایط نابسامان باشگاه آلومینیوم را سروسامان دهد.
کد خبر: ۶۲۶۹۸

به گزارش" دی اسپورت"، علیرضا دهشمند در خصوص انتصاب صورت گرفته در این باشگاه گفت: مهندس محمودی امروز با حضور در جلسه هیئت مدیره باشگاه با ارائه برنامه های خود موفق شد با اکثریت ارا به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه انتخاب شود.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک خاطرنشان کرد: گزینه پیشنهادی دکتر اخوان فردی بسیار توانمند است که در حوزه های مختلف از رزومه بسیار خوبی نیز برخوردار بوده است.

وی با بیان این مطلب که در مقطع فعلی این باشگاه به دوری از حاشیه نیاز دارد تصریح کرد: مجدانه از اهالی فوتبال درخواست دارم با ایجاد فضایی ارام و به دور از حاشیه برای تیم مدیریتی جدید و کادرفنی و بازیکنان در مسیر برون رفت از شرایط فعلی یاریگر باشگاه باشند.

سخنگوی هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم در ادامه آینده ای روشن برای فوتبال استان پیش بینی کرد و افزود: به تمام هواداران اطمینان می دهم با عنایت به حمایت های بی شائبه دکتر اخوان و سوابق مدیریتی روشن مهندس محمودی این تیم از شرایط دشوار فعلی خارج خواهد شد و روزهای خوبی در انتظار فوتبال اراک و باشگاه آلومینیوم خواهد بود.

دهشمند صبروشکیبایی اهالی فوتبال را از اصلی ترین ملزومات برون رفت از وضعیت فعلی خواند و افزود: ان شا الله با اندکی صبر از سوی اهالی فوتبال نابسامانی ها در باشگاه به اتمام می رسند و در ادامه راه یک باشگاه منسجم خواهیم داشت.

عضو هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم افزود: قطعا در این فصل تیم آلومینیوم در لیگ یک حفظ خواهد شد و در فصل بعد با ارائه برنامه ای مدون و منظم تلاش خواهیم کرد از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشیم.

وی در پایان افزود: باز هم تاکید می کنم در حال حاضر تنها راه پیش رو برای یاری رساندن به فوتبال اراک حمایت از هیئت مدیره و مدیریت جدید باشگاه خواهد بود.



ترند های روز