۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
اختصاصی دی اسپورت،

ممنوعیت استفاده تیم اردبیل از بازیکنان جدید

دی اسپورت: به دلیل بدهی باشگاه شهرداری به طلب کاران وعدم پرداخت ۱۰درصد از بدهی ها فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ کارت بازی برای بازیکنانی که نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند را نداد.
کد خبر: ۶۲۶۹۹

به گزارش"دی اسپورت"،به دلیل بدهی باشگاه شهرداری به طلب کاران وعدم پرداخت ۱۰درصد از بدهی ها فدراسیون فوتبال وسازمان لیگ کارت بازی برای بازیکنانی که نیم فصل دوم به تیم اضافه شدند را نداد وبدین ترتیب این بازیکنان به نام های فرزاد رحیمی ،رضا مقدم،عباس شیروند وامیرحسام علیاری که در سه هفته اخیر اجازه بازی پیدا نکردند نمیتوانند در۴بازی پایانی وحساس هم تیم اردبیل را همراهی کنند

این محرومیت وممنوعیت  نه از طریق فیفا بلکه ازسوی فدراسیون فوتبال ایران برای تیم اردبیل منظور گردیده،محرومیت وممنوعیتی که شاید برای اولین بار درفوتبال کشور انجام میگیرد،اما ایا پرسپولیس وتیم های بزرگ ده درصد بدهی خود را پرداخت کردند که شبانه کارت بازی‌سروش رفیعی برای این تیم صادر شد؟
امیدواریم اگر قرار است این نوع برخوردها صورت بگیره برای تمام تیمها انجام گرددوقانون فقط برای تیم های مظلوم اجرا نشود،
حالا تیم اردبیل که حساب ویژه برای استفاده از این بازیکنان درادامه بازیها انجام داده بود،با برخورد عجیب وتبعض امیز فدراسیون مواجه شده  وحق استفاده از این بازیکنان را ندارد.

 

نماینده اردبیل در لیگ دسته دوم و در تنها چند هفته مانده به پایان این رقابت ها در مرحله نخست شرایط خوبی ندارد و یکی از کاندیدهای سقوط به حساب می آید.



ترند های روز