۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

محمود امیری : برای کسب امتیاز به جم آمده ایم!

امیری: خوشبختانه با سه امتیاز بازی مقابل استقلال اهواز تیم وضعیت روحی مطلوبی پیدا کرده و امیدواریم با ارائه یک فوتبال منطقی بتوانیم از تیم پرامکانات پارس جنوبی امتیاز بگیریم .
کد خبر: ۶۲۷۱۵

محمود امیری سرمربی تیم فوتبال یزد در فاصله چند ساعت مانده تا آغاز بازی با پارس جنوبی جم در مصاحبه با خبرنگار "دی اسپورت" گفت : پیش از صحبت کردن درباره بازی با پارس جم باید به موضوعی اشاره کنم و آن هم بازی با ملوان انزلی است . میخواهم اقرار کنم که چنین جوی را هرگز در انزلی تجربه نکرده بودم کاملأ تاثیرات مثبت حضور محمد مایلی کهن روی هواداران پرشور انزلی پیداست .  تماشاگران انزلی را بسیار پرشور ، مؤدب و بافرهنگ دیدم . امیدوارم این تیم به لیگ برتر صعود کند تا کار فرهنگی مایلی کهن با یک اتفاق فوتبالی بزرگ همراه شود .

سرمربی فوتبال یزد در ادامه بابت رویارویی با پارس جنوبی هم چنین گفت : از تیم فنی پارس جنوبی شناخت خوبی داریم . به تمام نقاط ضعف و قوت این تیم واقف هستیم. خوشبختانه با سه امتیاز بازی مقابل استقلال اهواز تیم وضعیت روحی مطلوبی پیدا کرده و امیدواریم با ارائه یک فوتبال منطقی بتوانیم از تیم پرامکانات پارس جنوبی امتیاز بگیریم .
امیری در مورد مصدومان و محرومان تیمش هم گفت : در این بازی علیرضا بیک زاویه و مهران درویش را به دلیل مصدومیت و عباس یحیی بیگی و میلاد رخشان را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم اما جای نگرانی نیست چراکه بطور حتم بازیکنان دیگری داریم که می توانند جای آن ها را پر کنند .
محمود امیری در مورد حفظ سهمیه یزدی ها در لیگ دسته اول در پایان فصل هم چنین نظری دارد : اطمینان داشته باشید ما در لیگ دسته اول باقی می مانیم . همقسم شده ایم اجازه ندهیم سهمیه تنها نماینده استان یزد سوخت شود .

امیری در مورد وضعیت این روزهای تیمش هم گفت : وضعیت فنی تیم که با گرفتن بازیکنان جدید تقویت شده است . از نظر امکانات هم هرچند وضعیت تیم از جهاتی رو به بهبودی است اما هنوز هم یک عزم و اراده همگانی لازم است تا تیم فوتبال یزد بتواند در مصاف با حریفان از کورس رقابت عقب نیفتد .

حرف پایانی : به دعای خیر تمامی یزدی های عزیز محتاج هستیم . امیدوارم بتوانیم با دست پر از جنوب بازگردیم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم .