۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
اختصاصی دی اسپورت؛

علیرضا دهشمند از سمت خود استعفا داد

قائم مقام مدیرعامل و سخنگوی هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم اراک از سمت خود استعفا داد.
کد خبر: ۶۲۷۲۷

به گزارش "دی اسپورت"،فوتبال اراک روزهای پرتلاطمی را سپری می کند. تغییر در کادر فنی و بخصوص مدیریتی باعث شد تا از نگرانی و استرس هواداران اراکی کاسته شود و شور نشاط خاصی در بین علاقه مندان این تیم ایجاد شود. بازگشت مدیرعامل موفق پیشین این تیم در هیات مدیره نوید بازگشت نماینده اراک به روزهای خوب را می داد. تیم آلومینیوم در زمان علیرضا دهشمند در کمترین زمان ممکن  و تنها با یک شکست به لیگ دسته اول رسید. اما صبح امروز علیرضا دهشمند استعفای خود را اعلام کرد و بیان نمود: متاسفانه شرایط برای همکاری با باشگاه فراهم نیست و دوست ندارم وجه خود را پیش اهالی فوتبال از دست بدهم ،اصول و چهارچوبی برای کارکردن دارم  که بعضی از مسائل در چهارچوب من نیست از همین رو استعفای خود را از هیئت مدیره باشگاه الومینوم اعلام می دارم.


علیرضا دهشمند مدیرعامل باشگاه آلومینیوم مدیرعامل سابق آلومینیوم اراک بیان نمود: از هواداران می خواهم با صبوری تیم مدیریتی جدید ، کادرفنی و بازیکنان را در مسیر برون رفت از شرایط فعلی همراهی کنند . امروز نام اراک از هر چیزی مهمتر است و مدیران می آیند و میروند این سینه سوختگان فوتبال و هواداران هستن که میمانند.
وی در پایان اذعان داشت: اگر روزی بدانیم می توانم برای باشگاه موثر باشم بازخواهم گشت و  تیم شهرم را یاری می نمایم. ولی فضای موجود را مناسب برای فعالیت نمیبینم از تمامی بزرگان پیشکسوتان و هواداران که در این چندروزه به من لطف داشتن تشکر میکنم و ارزوی موفقیت برای فوتبال اراک را دارم.
از آقای دکتر اخوان هم بابت حمایتش از فوتبال تشکر میکنم و ارزوی موفقیت برای مدیرت جدید دارم.







ترند های روز