۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
اختصاصی دی اسپورت

فرش محتشم کاشان _ مقاومت فرمانداری مهاباد+مصاحبه سرمربیان

دی اسپورت: دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۳ بهمن برگزار میشود.
کد خبر: ۶۲۸۱۱

به گزارش دی اسپورت، دور رفت مرحله یک چهارم  لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۳ بهمن برگزار میشود در دومین دیدار این مرحله دو تیم فرش محتشم کاشان و مقاومت فرمانداری مهاباد به مصاف هم می روند به همین منظور گفت و گوی کوتاهی با سرمربیان این دو تیم داشته ایم.

 

کاشان_ ساعت16:00

فرش محتشم کاشان _ مقاومت فرمانداری مهاباد

 

سید رضا سیدحسینی سرمربی تیم فرش محتشم کاشان در گفت و گو با دی اسپورت گفت:

خداروشکر از آخرین بازی که مقابل نیروگاه برق انجام دادیم شرایط تیم بسیار عالی بوده و تمرینات خوبی را طی این چند روز داشته ایم و امیدوارم که بازی خوبی رو ارائه کنیم

درباره تیم مقاومت فرمانداری هم باید بگم که شناخت چندانی از این تیم نداریم اما از بیشتر بازیکنان رو به صورت انفرادی شناخت داریم و در دیدار فردا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما تلاش خودمون را انجام میدیم که پیروز این میدان باشیم.


صادق امیری سرمربی تیم مقاومت فرمانداری مهاباد در گفت و گو با دی اسپورت گفت:

تیم مقاومت فرمانداری تیمی بسیار خوب و آماده است اما درصد کمی از مشکلات ما از نظر روحیه بازیکنان هست که با کمک به این تیم این مشکلات هم رفع میشود و بعد از دیدار با ارومیه که با پیروزی پشت سر گذاشتیم تمرینات خوبی را داشتیم که انشاالله نتیجه خوبی هم بگیریم.

از تیم فرش محتشم شناخت زیادی نداریم چون تیم ما آنالیزور ندارد و از طرفی دیدارهای فرش محتشم پخش زنده هم نداشته اما از بازیکنان تیم کاشان تا حدودی شناخت داریم، و اگر روز خوب بازیکنان ما باشد می توانیم تیم کاشان رو شکست بدیم و در بازی برگشت به همت هواداران خوب مهابادی کار به نسبت آسان تری را داشته باشیم.