۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
اختصاصی دی اسپورت

سپهر الکتریک قزوین _ لاستیک بارز کرمان+مصاحبه سرمربیان

دی اسپورت: دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۳ بهمن برگزار میشود.
کد خبر: ۶۲۸۱۲

به گزارش دی اسپورت، دور رفت مرحله یک چهارم  لیگ دسته یک والیبال روز چهارشنبه ۱۳ بهمن برگزار میشود در سومین دیدار این مرحله دو تیم سپهر الکتریک قزوین و لاستیک بارز کرمان به مصاف هم می روند به همین منظور گفت و گوی کوتاهی با سرمربیان این دو تیم داشته ایم.

 

قزوین_ ساعت16:00

سپهر الکتریک قزوین _ لاستیک بارز کرمان

 

 

پرویز معمارزاده سرمربی تیم سپهر الکتریک قزوین در گفت و گو با دی اسپورت گفت:

 

تیم سپهر الکتریک برای دیدار در مرحله حذفی تمرینات مدام و منظمی را انجام داده و با آمادگی کامل در این مرحله حاضر میشود.

از تیم بارز کرمان شناخت کافی را داریم و می دانیم که هر هشت تیم حاضر در این مرحله از بهترین ها هستند و این تیم چند بازیکن غیر بومی هم دارد اما تیم اکثر بازیکنان تیم ما بازیکنان قزوینی هستند، به هرحال بازی سختی در انتظار هردو تیم هست اما تیم ما آمادگی کامل را دارد و فقط یک بازیکن مصدوم داریم که در چند روز آینده وضعیت این بازیکن مشخص خواهد شد.

 


 

سیامک امیر تیموری سرمربی تیم لاستیک بارز کرمان در گفت و گو با دی اسپورت گفت:

 

نگاه تیم بارز از ابتدای فصل فقط و فقط به مرحله پلی آف بوده و این که بازیکنان آمادگی لازم را داشته باشند و به این مهم هم دست یافتیم و انتظارات برآورده شده و در طی یک هفته گذشته تمریناتی را داشته ایم و بر روی نقاط ضعف و قوت تیم سپهر الکتریک کار کردیم و می دانیم که تیم هماهنگی هست اما تمام تلاش خود را برای پیروزی در این دیدار می کنیم.

در ادامه درباره تیم های حاضر در این مرحله گفتند که شانس تیمهای گروه دوم بر روی کاغذ بیشتر هست اما باید دید که کدام یک بهتر عمل می کنند.

تا به این لحظه سه مصدوم داریم که به آمادگی کامل رسیده اند و برای دیدار با قزوین کنار تیم ما خواهند بود.