۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
طارمی‌ها و قائدی‌های زیادی در بوشهر داریم

سعید مفتخر: ملوان به لیگ برتر صعود می‌کند

سرمربی تیم ایرانجوان بوشهر گفت: ملوان انزلی قطعا فصل ‌آینده به لیگ برتر صعود خواهد کرد.
کد خبر: ۶۲۸۱۷

به گزارش دی اسپورت، عصر امروز و در قالب هفته بیست و دوم این رقابتها، ایرانجوان بوشهر توانست در انزلی مقابل صدرنشین این مسابقات به یک امتیاز ارزشمند دست پیدا کند و به تساوی بدون گل دست یابد.

سعید مفتخر پس از تساوی ارزشمند تیمش گفت: مطمئنا میدانستیم که با یک تیم خوب و با برنامه و یک مربی خوب همانند آقای مایلی کهن بر روی نیمکت این تیم بازی داریم و کار سختی در پیش داریم. نسبت به بازیهای قبلی که نتوانسته بودیم امتیاز کسب کنیم به دنبال امتیاز در این دیدار بودیم. تیم ملوان را آنالیز کرده بودیم و مطمئن بودیم بازیمبازیکنان این تیم در عمق تیم ما کار میکنند. چرا که ملوان تیم خوب و با برنامه ای است که حفظ توپ بالایی دارد و در عمق تیم حریف به خوبی کار می کنند. سعی ما بر این بود که این روزنه ها را ببندیم، در دقایق ابتدایی خوب ظاهر نشدیم و لی در ادامه توانستیم بهتر عمل کنیم. چشم به ضدحملات داشتیم و همانطور که دیدید چند موقعیت تک به تک داشتیم که از دست دادیم.

سرمربی ایرانجوان در ادامه گفت: بازی خوب بود و من از همه بازیکنانم راضی هستم. ملوان هم یکی از تیم های خوبی است که مطمئنا فصل آینده را در لیگ برتر خواهیم دید.

سرمربی ایرانجوان بوشهر در مورد مهدی قائدی گفت: مهدی بازیکن تیم ملی جوانان است و خیلی از تیم‌ها به دنبال او هستند و باید حاشیه‌های اطرافش را کم کنیم و مهدی قائدی‌های زیادی مثل مهدی طارمی‌ها در بوشهر زیاد داریم و قطعا این بازیکن در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. 18 سال سن دارد و مدرسه می‌رود.

انتهای پیام/ا



ترند های روز