۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۵
درگفتگو با دی اسپورت،

اظهارات مدیرعامل پاس همدان در خصوص کسر6امتیاز

دی اسپورت:محمدتقی رحیمی معتقد است تمام اسناد و مدارک در خصوص رد کسر6امتیاز را به مراجع مربوطه تحویل داده است و کوتاهی از فدراسیون فوتبال است.
کد خبر: ۶۲۸۱۹

به گزارش"دی اسپورت"،مدیرعامل پاس همدان در خصوص خبر کسر6امتیاز از پاس همدان به خبرنگار دی اسپورت گفت:این قضیه کسر6امتیاز مربوط به کتو بازیکن سابق پاس همدان می باشد که در زمان آقای اولیایی این بازیکن تست میدهد که مورد موافق سرمربی وقت قرار نمیگیرد اما کتو قراردادی با جعل امضا تنظیم می کند و بر پایه همین قرارداد از پاس همدان به فیفا شکایت می کند.


وی ادامه داد:پس از شکایت این بازیکن فیفا ، باشگاه پاس همدان را به پرداخت قرارداد این بازیکن یا در غیر این صورت کسر6امتیاز محکوم می کند که متاسفانه مسئولان وقت به دنبال پاک کردن صورت مسئله می روند و مقداری پول به این بازیکن پرداخت می کنند اما در نهایت فیفا پاس را به کسر6امتیاز محکوم می کند.


رحیمی افزود:اما وقتی ما وارد مسئله شدیم چند وکیل در این خصوص را به خدمت گرفتیم  و اثبات کردیم که ایشان جعل امضا انجام داده و حتی دادگاه ایران و دادگاه بین المللی نیز این جعل امضا را تایید کردند.


مدیرعامل پاس همدان با اشاره به ارائه مدارک از طریق فدراسیون به فیفا گفت:ما تمام مدارک جعل امضا این بازیکن را از طریق فدراسیون فوتبال به فیفا ارائه کردیم ولی با وجود اینکه حتی پلیس اینترپل با توجه به این شکایت پاس همدان به دنبال کتو می باشد اما فیفا جواب اعتراض ما را هنوز نداده است.


رحیمی با تاکید بر لزوم پیگیری فدراسیون فوتبال گفت:ما تمام کارهایی که مربوط به باشگاه پاس همدان میشده را انجام داده ایم و هم اکنون فدراسیون فوتبال باید پیگیری کند تا جواب اعتراض ما را فیفا بدهد و کسر6امتیاز از پاس همدان لغو شود.


رحیمی با اشاره به اینکه از حق و حقوق خود کوتاه نمی آیم گفت:اگر فدراسیون فوتبال کوتاهی کند و پیگیر جواب اعتراض پاس همدان نباشد ما از فدراسیون فوتبال نیز شکایت می کنیم چرا که ما تمام موارد مربوط به خود را انجام داده ایم و حالا نوبت فدراسیون است که پیگیری کند و هواداران پاس را از نگرانی در بیاورد چرا که تا پایان مرحله نخست مسابقات لیگ دسته دوم تنها چندهفته باقی مانده است.


شایان ذکر است اگر6امتیاز کسر شده از پاس همدان لغو نشود این تیم با قرار گیری در جمع قعرنشینان یکی از گزینه های اصلی سقوط به لیگ دسته سوم خواهد شد.


خبرنگار:علیرضا یاوری