۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۷
درگفتگو با دی اسپورت،

جمال پیله ور:تا مشخص نشدن مالکیت تیم بازی نمی کنیم

دی اسپورت:جمال پیله ور پس از پایان بازی مقابل استقلال آبی از مسئولان شهر گلایه کرد.
کد خبر: ۶۲۸۲۹

به گزارش"دی اسپورت"، پیله ور پس از پایان بازی مقابل استقلال آبی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت اظهار داشت: اگر تکلیف تیم ومالکیت آن مشخص نشود درسه بازی پایانی به میدان نخواهیم رفت.

وی گفت: هیچ یک ازمسئولان حاضر نیستند این تیم سر راهی را تحویل بگیرند و هم اکنون در بدترین شرایط ممکن قرار داریم .ما این چند بازی را بخاطر شهرو هواداران آمدیم و آبرویمان را سابقه وکارنامه مربیگریمان را مایه گذاشتیم .اما هیچ مسئولی در این مدت حمایتی صورت نداد.


وی با اشاره به مشکلات اولیه تیم گفت:مگر می شودتیم بدون مالکیت بدون اسم در مسابقات حاضر شود ،نمیدانم چرا هیچکس دراین شهر به فکر این تیم نیست وخیلی ها آرزو دارند تا این تیم منحل شود تا شاید خیالشان ازفوتبال وتیمداری راحت شود که این مسله مطمنئا برای فوتبال و ورزش استان خوشایند نخواهدبود.


سرمربی تیم اردبیل گفت :جالب است نه زمان کسب برد در آبادان کسی حالمان را پرسید ونه حالا که تیم به دلیل ادامه بلاتکلیفی شکست خورده ودر آستانه سقوط قرار دارد هیچ مسئولی خبری از این تیم نمی گیرد.


پیله ور ادامه داد: با این وضعیت ادامه حضور درمسابقات به صلاح نیست اما اگرمسئولان قصد و نیت حمایت درسردارند هرچه سریعتر اقدام کنند چرا که سه بازی حساس وپایانی پیش رو است وبا این بلاتکلیفی امکان نتیجه گرفتن وجود ندارد.

 

آبی پوشان اردبیل در پایان هفته نوزدهم و با19امتیاز در مکان یازدهم جدول گروه دوم قرار دارد و یکی از شانس های اصلی سقوط به لیگ دسته سوم به حساب می آید.