۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
کاسه صبر گل گهری ها لبریز شد!

سرپرست تیم گل گهر:داوران به راحتی سر ما را می برند!

دی اسپورت: سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است کمیته داوران باید در دیدارهای این تیم از داوران با تجربه تری استفاده کند.
کد خبر: ۶۲۸۶۱

به گزارش "دی اسپورت": رضا فتح آبادی سرپرست تیم فوتبال گل گهر سیرجان در گفت و گو با خبرنگار دی اسپورت در خصوص حواشی بوجود آمده در دیدار تیمش برابر تیم نساجی مازندران و همچنین عملکرد داور بازی گفت:

 

داوران در هر دیدار با نحوه قضاوت خود سر تیم ما را می برند هیچ کس هم پیگیر و پاسخگو نیست، هر بازی یک داور تازه کار و جوان کار قضاوت بازی های تیم ما را بر عهده می گیرد که اکثرا شاهد سوت های اشتباه و مشکوک از سوی آنها هستیم، این داوران بسیار ضعیف هستند و بدتر از آن اینکه کسی نیست که صدای ما را بشنود. تیم گل گهر یکی از تیم های مدعی صعود به لیگ برتر است پس باید در بازی های ما از داوران با تجربه استفاده شود ما نمی خواهیم که آنها به سود ما سوت بزنند بلکه خواهان اجرای عدالت هستیم.

 

وی همچنین در مورد حواشی بوجود آمده از سوی کادر فنی تیم نساجی مازندران در این دیدار نیز اذعان کرد:

 

سرمربی تیم نساجی به نیمکت و سرمربی تیم ما توهین می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد، آنگاه اگر سرمربی تیم ما به نحوه قضاوت داور اعتراض کند اخراج می شود ولی زمانی که کادر فنی و سرمربی تیم حریف به ما توهین می کنند داور به راحتی از کنار مسئله می گذرد و برای سیاه نمایی کمک ایشان را اخراج می کند، از آقای کامرانی فر رئیس کمیته داوران می خواهم فیلم بازی را به دقت مشاهده کنند و نحوه قضاوت داور این دیدار را زیر ذره بین قرار دهند.

 

گذشته از این یک روز پیش از مسابقه بازیکن تیم ما را از بازی محروم می کنند و دلیل آن را نیز شکایت هیات فوتبال و مدیر برنامه ها اعلام می کنند، با این اوصاف باید به حال این فوتبال تاسف خورد، فوتبالی که در آن عدالت جایی ندارد.

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی



ترند های روز