۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳

گل‌محمدی روی نوار تساوی‌های بدون گل!

 تیم اکسین البرز در مصاف با فجر سپاسی به سومین تساوی بدون گل با هدایت یحیی گل محمدی دست یافت!
کد خبر: ۶۲۸۶۶

به گزارش "دی اسپورت"، پیش تر این تیم در خانه و در برابر گل گهر به همین نتیجه دست یافته بود و در خانه استقلال اهواز هم با وجود تلاش فراوان موفق به گلزنی نشد و در نهایت به یک امتیاز بسنده کرد.


این تساوی های بدون گل که دو تای آن در برابر نامزدهای سقوط بوده نشان می دهد که اکسین حتی با یحیی گل محمدی روزهای سختی را پیش رو دارد و با این روند نمی تواند صعود این تیم به لیگ برتر را محتمل شمرد. فقط دو پیروزی در 5 بازی برای صعود به لیگ برتر کافی نیست. از آنجایی که اکسین از تیم های اول و دوم جدول به ترتیب 9 و 7 امتیاز عقب است و از سویی رقابت های این فصل فقط همین دو مدعی را ندارد برای صعود به لیگ برتر باید بهتر از این تیم ها نتیجه بگیرد که تا به این جای کار این چنین نبوده.


ماحصل تلاش یحیی گل محمدی در 5 هفته سپری شده که 15 امتیاز داشته کسب 8 امتیاز بوده است و همان طور که اشاره شد با توجه به کثرت مدعیان و پیش بودن آنها از اکسین، این میزان امتیاز برای صعود به لیگ برتر کافی نیست.


یحیی گل محمدی که پیش تر سرمربی نساجی و تربیت یزد در دسته اول بوده و نتوانسته به لیگ برتر صعود کند یک بار دیگر با روزهای سخت در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور مواجه شده است. لیگی که در آن تیم ها دونده و فشرده در منطقه ای که توپ در جریان است بازی می کنند و معمولا نام ها و مبلغ قراردادها در نتیجه دخیل نیست.


نتایج به دست آمده تیم اکسین به همراه یحیی گل محمدی از این قرار بوده است:


*هفته 18: نساجی مازندران صفر – اکسین البرز یک
*هفته 19: اکسین البرز صفر – گل گهر سیرجان صفر
*هفته 20: استقلال اهواز صفر – اکسین البرز صفر
هفته 21: اکسین البرز 2 – خیبر خرم آباد صفر
هفته 22: فجر سپاسی صفر – اکسین البرز صفر

 

 

منبع: ورزش سه