۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
اختصاصی دی اسپورت :

ابراهیم میرزاپور:استحقاق کسب سه امتیاز را داشتیم

دی اسپورت:مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان معتقد است تیمش بازی خوبی را به نمایش گذاشته است و استحقاق کسب سه امتیاز را داشته است اما اشتباهات بازیکنانش مانع از رقم خوردن نتیجه مطلوب به سود آنها شده است.
کد خبر: ۶۲۸۷۰

به گزارش "دی اسپورت":ابراهیم میرزاپور مربی دروازه بانان تیم فوتبال گل گهر سیرجان روز گذشته و در پایان دیدار تیمش برابر تیم نساجی مازندران در غیاب وینگو بگوویچ سرمربی این تیم در کنفرانس مطبوعاتی حضور یافت و در خصوص بازی و عملکرد بازیکنانش گفت:

 

باید به هر دو تیم بابت ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسندانه تبریک گفت، در خصوص بازی باید بگویم در همان دقایق ابتدایی موفق شدیم به گل برسیم و جریان بازی را در اختیار بگیریم اما در ادامه متاسفانه روی یک اشتباه و غافلگیری گل مساوی را دریافت کردیم.

 

در نیمه دوم نیز به همین ترتیب موفق شدیم خیلی زود به گل برتری دست پیدا کنیم اما در دقیقه ۸۰ مجددا روی یک اشتباه گل مساوی را پذیرفتیم اما با این حال در ده دقیقه پایانی چندین موقعیت خوب گلزنی داشتیم که نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. به نظرم تیم ما شایستگی و استحقاق کسب سه امتیاز را در این دیدار داشت ولی متاسفانه لیگ یک ایران به گونه ای است که باید روی نیمکت یک مربی یا کمک مربی داشته باشید که در کنار زمین سر و صدا کند و جنجال به راه بیندازد و جو بازی را بر هم بزند که این مسئله زیبنده فوتبال ما نیست.

 

از فدراسیون و ناظران محترم خواهش می کنم نسبت به مسائل حاشیه ای بی توجه نباشند و با توجه به اینکه در نیم فصل دوم رقابت ها قرار داریم طبیعتا این مسائل نمود بیشتری پیدا خواهد کرد، بعضی از تیم ها که کیفیت لازم را دارند در برابر بعضی از تیم ها که به ناحق در مقابل آنها قرار می گیرند با بوجود آوردن مسائل حاشیه ای در حقشان ظلم می شود.

 

 

خبرنگار:سید مهدی حق گوی



ترند های روز