۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
در گفتگو با دی اسپورت؛

فرشید علیزاده:امیدوارم فوتبال گچساران به روزهای خوب خودش برگردد

کاپیتان نفت می گوید :امیدوارم بتوانم با کمک به تیم نفت ،سهم کوچکی داشته باشم در اینکه فوتبال گچساران به روزهای خوب خودش برگرده و همه همشهریانم خوشحال شوند.
کد خبر: ۶۲۸۸۹

فرشید علیزاده کاپیتان تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در گفتگو اختصاصی با خبرنگار "دی اسپورت" در خصوص دیدار این هفته تیم نفت مقابل زاگرس یاسوج گفت :خداراشکر همه چیز خوب است و بازیکنان با شور و نشاط خاصی تمرینات را ادامه می دهند، به آمادگی خوبی رسیده ایم و امیدواریم با کسب هر سه امتیاز در این دیدار به هدف خود نزدیک تر شویم .


وی ادامه داد :هدف اول مجموعه تیم ما صعود از مرحله اول و رسیدن به جمع 12تیم هستیم،بازی های باقی مانده برای ما هرکدام حکم یک فینال را دارند که امیدواریم در این مسیر هواداران خونگرم وبا تعصب گچسارانی ما را تنها نگذارند تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم .


علیزداه در خصوص جداییش در نیم فصل از مس کرمان و بازگشت به نفت وگاز نیز تصریح کرد :سال خوبی را با مس آغاز کردم ولی نتوانستم با آقای ابراهیم زاده کار کنم و همین عاملی شد که ساز جدایی را بزنم که البته مدیریت باشگاه با تصمیم من موافق نبود و به هر حال بعد از دو هفته رضایت نامه من را صادر کردند واز  مس جدا شدم.


کاپیتان نفت و گاز گفت:علی رغم اینکه  پیشنهادهای خوبی از لیگ یک داشتم ولی با تمام وجودم دوست داشتم برگردم به شهر خودم  و خداراشکر  همینطور هم شد ، امیدوارم بتوانم با کمک به تیم نفت سهم کوچکی داشته باشم در اینکه فوتبال گچساران به روزهای خوب خودش برگرده و همه همشهریانم خوشحال شوند.


وی در پایان اظهار داشت :کادرفنی خیلی خوبی داریم و قبل از اینکه به گچساران برگردم شناخت خوبی از کادرفنی داشتم ،امیدوارم به کمک کادرفنی و مدیریت دلسوز باشگاه بتوانیم این کشتی را به ساحل دلخوشی برسانیم تا مردم گچساران و جوانان این دیار بار دیگر خوشحال و مسرور شوند .

 

خبرنگار :حامد اسدپور



ترند های روز