۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۳

مدیرعامل آلومینیوم اراک:امروز بیش از هرچیز نیازمند همدلی هستیم

دی اسپورت:محمودی با بيان اينكه اتحاد و همدلی جدی ترین نیاز باشگاه است گفت: امروز بیش از هرچیز نیازمند همدلی هستیم چرا که اینجا بحث فرد مطرح نیست و همه بايد برای موفقیت باشگاه تلاش کنیم.
کد خبر: ۶۲۹۲۹

به گزارش"دی اسپورت"؛علي اكبر محمودي افزود: ان شالله تا روزی که بتوانم در باشگاه موثرباشم در خدمت مردم خوب استان مركزي و شهر اراك خواهیم بود و اگر روزی نتوانیم شرایطی شایسته مردم استان مرکزی فراهم کنم کار را تحویل شخص دیگری می دهم تا بتواند باشگاه را به سرمنزل مقصود برساند.


وي با بيان اينكه به گذشته ها کاری نداریم و دیدمان به سوی آینده است تصريح كرد: می خواهیم در فضایی به دور از حاشیه با کمک افرادی که پیش از این در باشگاه حاضر بوده اند یکدل و يك صدا برای شادی هواداران و مردم اراک تلاش كنيم.


مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک با اشاره به بازديد خود از باشگاه اظهار داشت: متاسفانه شرایط مناسبی بر باشگاه حاکم نیست چرا كه هم بازیکنان زیادی از تیم جدا شده اند و هم وضعیت مالی مساعد نیست اما با اين وجود تمام تلاش خود را براي بهبود شرايط بكار خواهم گرفت.


علي اكبر محمودي با بيان اينكه قول دادن در مورد آینده فعلا به دور از دید کارشناسی است افزود: با شناختی که از مدير عامل محترم ايرالكو و برنامه ریزی های انجام شده دارم مطمئنا در فصل آینده حضوری پرقدرت تردر رقابتهای لیگ یک رقم زده و تیمی در خور شان مردم اراک آماده خواهيم كرد.


وي  با اشاره به برخي از سوتفاهمات ايجاد شده و برداشت هاي نادرست در خصوص اظهارات مديرعامل محترم ايرالكو گفت: طبق گزارشات اولیه ای که به دستمان رسیده بود گفته شد که باشگاه 8/5 میلیارد هزینه داشته و 4-3 میلیارد نيز بدهی دارد و علاوه بر این نتیجه نگرفته و جایگاه خوبی در جدول ندارد.


وي ادامه داد: دکتر اخوان با توجه به این گزارش و با عنایت به حساسيتي که همواره به استان مرکزی دارد اعلام کردند که اگر قرار بر این است که چنین وضعیتی در باشگاه حکمفرما باشد و بودجه باشگاه كه حاصل زحمات كارگران عزيز ايرالكو است بي نتيجه بماند مخالف ادامه چنین روندی هستم.


به گفته مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي آلومينيوم اراك، دكتر اخوان بر شفافیت مالی و جلوگيري از هزینه های مازاد در باشگاه تاكيد و اعلام كردند باشگاه بايد با تمام توان در جهت اقتدار و عزت مردم استان حركت كند.



وي با بيان اينكه البته هنوز گزارشی دقیق و رسمي در خصوص بدهي باشگاه به دست ما نرسيده و این عدد و ارقام نيز كه به دکتر اخوان گزارش داده شده است احتمالا دقيق نيست  تصريح كرد:

ما باشگاه را با گزارش حسابرسی دقیق تحویل میگیریم و در آينده تيز با گزارش حسابرسی تحویل میدیم و اعتقاد داریم که باید شفافیت مالی وجود داشته باشد.


علي اكبر محمودي در پايان ضمن تشكر از آقاي آنجفي مدیرعامل با اخلاق و دوست داشتني سابق باشگاه افزود: از مردم، كارشناسان، مديران و مسئولان استاني در جهت همدلي و پيشرفت و توسعه باشگاه آلومينيوم اراك دعوت و دست همه را به گرمي ميفشارم.