۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶

فعالیت چشمگیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان در دهه مبارک فجر

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان این روزها فعالیت چشمگیری در گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر دارد.
کد خبر: ۶۲۹۶۸

به گزارش دی اسپورت، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در ایام دهه مبارک فجر گفت: جشن های دهه فجر با مشارکت ورزشکاران توام با نشاط و پر محتوا در حال برگزاری است.


امیرحسین اسکندریان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین وصایا و اهداف امام (ره) و انقلاب اسلامی است که باید در جامعه ورزش صورت گیرد، گفت: اگر رفتار و منش و همچنین سیره عملی بنیانگذار جمهوری اسلامی در بین مردم و جامعه ورزش تبیین شود ثمرات زیادی به همراه دارد   .


وی یادآور شد: مقوله ورزش بسیار مهم است چون با سلامت و نشاط مردم در ارتباط است و لذا باید کار فرهنگ سازی آن جدی گرفته شود   .

وی برگزاری جشن های مردمی، مسابقات متنوع ویژه کارکنان شهرداری و حضور قدرتمند تیم های بانوان و آقایان شهرداری همدان در رقابت های استانی و ملی را از برنامه های اجرایی در ایام دهه مبارک فجر عنوان کرد و افزود: حضور حداکثری ورزشکاران در راهپیمایی 22 بهمن مهمترین برنامه اجرایی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ایام دهه مبارک فجر است.

 






 

** حضور بیش از 300 نفر در جشن بزرگ انقلاب

در شب میلاد حضرت حضرت زینب کبری (س)،  جشن بزرگ انقلاب به مناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب و روز پرستار در مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی وابسته به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان همراه با برنامه های متنوع از جمله اجرای گروه سرود، نمایش رزمی رشته هاپکیدو، بیان خاطرات یکی از مبارزین دوران انقلاب و اهدای جوایز به نفرات برتر مسابقات ورزشی دهه فجر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، این مراسم با حضور بیش از 300 نفر از اهالی محترم شهرک مدنی با همکاری نمازگزاران مسجد سیدالشهدا (ع) برگزار گردید.

امیرحسین اسکندریان مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز با حضور در این مراسم طی سخنانی به بیان امکانات و برنامه های سازمان در امر خدمت رسانی به عموم مردم پرداخت.

 




 

** قهرمانی شهرداری همدان در کاراته بانوان غرب کشور

سومین دوره مسابقات کاراته بانوان غرب کشور به  میزبانی کبودرآهنگ و با حضور 222 نفر از کاراته کاران در رده های سنی خردسالان ،نونهالان و نوجوانان وبا حضور تیمهایی از شهرهای  قروه کردستان،نهاوند،کبودرآهنگ و بروجرد به همراه تیم باشگاه شاهد شهرداری و در دو بخش کاتا و کمیته برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، در پایان این رقابت ها تیم شاهد شهرداری همدان با کسب 13 مدال طلا ، 7 نقره و 12 برنز توانست در مجموع بر سکوی قهرمانی قرار بگیرد.

 

** رقابت 50 بانوی همدانی در مسابقات آمادگی جسمانی

مسابقه آمادگی جسمانی بانوان مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی ره گرامیداشت دهه مبارک فجر  در سالن چندمنظوره

مجموعه فرهنگی ورزشی شهید مدنی (ره) برگزار شد.

این رقابت ها با حضور بیش از 50 نفر از بانوان ورزشکار شهرک شهید مدنی از باشگاه های شهید مدنی.ظفر .کوثر در 2 رده سنی زیر 40 و بالای 40 سال برگزار شد..

همچنین از نفرات برتر این مسابقه در جشن بزرگ انقلاب تجلیل شد.

 

** برگزاری مسابقه اسکواش بانوان

رقابت های اسکواش بانوان به میزبانی کورت تخصصی سالن اسکواش شهید شمسی پور واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با حضور خانواده پرسنل شهرداری و ورزشکاران علاقه مند برگزار شد.

این رقابت ها به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و شهدای آتش نشان برگزار شد و در پایان با حضور نرگس نوراله زاده عضو محترم شورای شهر از نفرات برتر تجلیل بعمل آمد.

 

** فوتسال کارکنان شهرداری در اوج جذابیت

پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارکنان شهرداری همدان گرامیداشت دهه مبارک فجر و شهدای آتش نشان با حضور 9 تیم از ادارات تابعه شهرداری همدان از 12 بهمن در سالن مجموعه فرهنگی ورزشی شهرداری برگزار شده است.

این رقابت ها با حضور تیم های قدرتمند از جذابیت خاصی برخوردار است.

- نتایج شب اول

آتش نشانی 2_0 خدمات موتوری

ستاد ب 1_1منطقه سه

اتوبوسرانی 4_2فرهنگی ورزشی

- نتایج شب دوم:

سازمان فرهنگی ورزشی 5-1 شهرداری ستاد الف

شهرداری منطقه سه 2-1 سازمان خدمات موتوری

شهرداری ستاد ب 9-0 شهرداری منطقه دو

- نتایج شب سوم:

آتش نشانی 3_2 شهرداری منطقه سه

خدمات موتوری3_1منطقه دو

اتوبوسرانی 13_3 شهرداری ستاد الف

 




 

** المپیاد فرهنگی ورزشی کارکنان

ششمین دوره المپیاد فرهنگی و ورزشی کارکنان شهرداری همدان قرار است برگزار شود.

در این رقابت ها کارکنان ورزشی سازمان ها و بخش های مختلف شهرداری همدان با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این المپیاد در رشته های مختلف ورزشی برگزار می شود.



ترند های روز