۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
اختصاصی دی اسپورت

اولین پیروزی دین محمدی با راه آهن مقابل خیبر رقم خورد

دی اسپورت: تیم راه آهن تهران از ساعت 14:00 در ورزشگاه شهید درخشان میزبان خیبر خرم آباد است. با گزارش زنده این دیدار همراه دی اسپورت باشید.
کد خبر: ۶۳۰۲۷

راه آهن 3 - 1 خیبر

ورزشگاه شهید درخشان

تماشاگر: 350 نفر

داوران: حسین زیاری – مرتضی کاظمیان – عباس پورحیدری – سجاد لطافتی

ناظر: فرشید فرح نیا

 

شرح گل ها


راه آهن 1 - 0 خیبر - هادی ایمانی (دقیقه 38): روی یک ضربه ایستگاهی پاس عرضی به ایمانی رسید و او با شوتی دیدنی دروازه خیبر را گشود.


راه آهن 2 - 0 خیبر - مهران جمشیدی (دقیقه 52): مهران جمشیدی با شوتی سرضرب, سرکش و استثنایی از پشت محوطه جریمه توپ را در کنج دروازه خیبر جای داد.


راه آهن 3 - 0 خیبر - سجاد جوادی(دقیقه 68): سانتر ارسالی در دهانه دروازه به جوادی رسید و این بازیکن با ضربه سر دروازه را به راحتی گشود.


راه آهن 3 - 1 خیبر - مسعود ستاری (دقیقه 78): روی اشتباه مدافعین راه آهن در دفع توپ ستاری از فرصت استفاده کرد و پاس رو به عقب مدافع را با سر وارد دروازه کرد.

 

اسامی بازیکنان راه آهن


وحید عزیزی - سجاد  جوادی - حکمت فولادپور- علی  حضرتی (از دقیقه 65 فخرالدین قلی زاده) - مهران جمشیدی (از دقیقه81کریم ابراهیمی) - هادی ایمانی - بابک مرادی (از دقیقه85علی امین الرعایایی) - بهمن شیروانی - اتابک نمازی - واحد بخشی - محمد شاه محمدی

سرمربی: سیروس دین محمدی

سرپرست: آرش کیانیان

 

اسامی بازیکنان خیبر


علی عباس زاده-حسین بهاروند (از دقیقه 58 پویا عالی خانی) - فرزاد بهاری-شهاب دارایی (از دقیقه 75 مهدی یاراحمدی) -احمد جعفری-مسعود ستاری-مهدی عبدی-امیر منصوریان-محمد بیرانوند-وحید همراز-امین مهرزاد (از دقیقه 54 رضا شریفیان)

سرمربی: داوود حقدوست

سرپرست: کیانوش کهزادی

 

کارت زرد


اتابک نمازی (دقیقه 8) از راه آهن و محمد بیرانوند (دقیقه 37) مسعود ستاری (دقیقه 55) از خیبر

 

شرح بازی


دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و در بیشتر دقایق توپ در میانه میدان ضربه خورد و موقعیت آنچنانی روی دروازه ها ایجاد نشد. در دقایق پایانی راه آهن کمی بهتر بازی کرد و توانست روی یک ضربه ایستگاهی دروازه حریف را باز کند. در دقایق اندک باقی مانده پایانی خیبر کمی فشار آورد اما توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا بازی با همان یک گل پایان یابد.


نیمه دوم انتظار می رفت خیبر تیم حاکم میدان باشد اما بازی متعادل پیش رفت. راه آهن با شوتی استثنایی اختلاف را بیشتر کرد. بعد از گل دوم خیبر بی مهابا به سمت دروازه راه آهن یورش برد اما هوشمندی عزیزی و مدافعین راه آهن موقعیتی را نصیب خیبر نکرد و در مقابل این راه آهن بود که گل سوم را به ثمر رساند. هرچند در دقایق پایانی خیبر یکی از گلهای خورده را جبران کرد اما کافی نبود تا نتیجه ای مشابه هفته پیش برای خیبر رقم بخورد.

 

اتفاقات بازی


دقیقه 30: شوت زیبای بهاری با اختلاف ناچیزی از کنار دروازه عزیزی بیرون رفت.

دقیقه 84: در موقعیتی عالی مهاجم خیبر می توانست دروازه را باز کند اما ضربه این بازیکن فقط خط دروازه را طی کرد و راهی به درون دروازه نبرد.

 

حواشی


* حدود 100 هوادار بازی را از نزدیک تماشا میکنند.

* در غیاب بیاتی نیا ، عزیزی بازوبند کاپیتانی رابر بازو دارد.

* فرزاد بهاری نیز کاپیتان امروز خیبر است.

* دین محمدث و حقدوست هم تیمی های سابق برخورد بسیار گرمی با هم داشتند.

* بازی با 5 دقیقه تاخیر آغاز گردید.

* برخلاف بازی پیشین که دین محمدی از روی نیمکت بلند نشد در این بازی از ابتدا از کنار خط تیمش را هدایت کرد.

* محمد شاه محمدی اواسط نیمه دوم در یک صحنه دچار مصدومیت شدیدی شد که پس از خونریزی شدید با سری بانداژ شده به بازی بازگشت.
*در انتهای نیمه دوم ابتدا داور چهارم 5 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد اما چند ثانیه بعد مجددا تابلو را بالا برد و این بار 6 دقیقه وقت اضافه اعلام کرد.
*دقیقه 90 خیبری ها به گل رسیدند که کمک داور مسابقه این صحنه را آفساید تشخیص داد که این امر باعث شد کادر و نیمکت نشینان خیبر خرم آباد به سمت کمک داور مسابقه حمله ور شوند که با وساطت ناظر مسابقه از ضرب و شتم کمک دار جلوگیری شد.
*پس از سوت پایان مسابقه یکی از نیمکت نشینان خیبر خرم آباد به سمت کمک داور بطری آب پرتاب کرد که با خوش شانسی کمک داور بطری به او اصابت نکرد.