۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶

فرش محتشم کاشان 30 میلیون ریال جریمه شدسرپرست مسابقات کاشان به حالت تعلیق درآمد

دی اسپورت:کمیته انضباطی فدراسیون والیبال تیم والیبال فرش محتشم کاشان را به لحاظ رفتار غیر قابل قبول و نامتعارف تماشاگران، 30 میلیون ریال جریمه نقدی کرد.
کد خبر: ۶۳۰۹۳

به گزارش دی اسپورت به نقل از روابط عمومی فدارسیون والیبال، دیدار تیم های فرش محتشم کاشان و مقاومت فرمانداری مهاباد دو تیم لیگ دسته یک در 13 بهمن ماه با حاشیه هایی در ست پنجم روبرو شد.

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال امروز (دوشنبه) در نشست خود پرونده این دیدار را بررسی کرد و درباره آن رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

نظر به اینکه برحسب گزارش ناظر مسابقه بین تیم های فرش محتشم کاشان و مقاومت فرمانداری مهاباد برخی تماشاگران تیم کاشان به بازیکنان تیم مقابل توهین کرده اند و به ویژه در پایان مسابقه با پرتاب بطری آب و ورود به داخل محوطه زمین بازی به داور توهین کرده اند و برخی مسئولین برگزاری همنوا با برخی تماشاگران به روند داوری اعتراض داشته اند که این امر سبب تشدید برخورد شده است، از طرفی اصغر دقیق سرپرست مسابقات کاشان با بروز رفتار دور از انتظار به داور توهین کرده و نتوانسته فضای سالن را کنترل کند، بنابر این تیم کاشان به لحاظ رفتار غیر قابل قبول و نامتعارف تماشاگران به تذکر کتبی همراه با سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید. ضمنا سمت اصغر دقیق سرپرست مسابقات کاشان به حال تعلیق درآمد تا فرد جایگزین معرفی گردد.