۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

حقدوست: تیم خوبی داریم ولی مشکلات نمی گذارد نتیجه بگیریم

حقدوست در مورد شرایط تیمش پس از شکست مقابل راه آهن گفت: پس از شکست مقابل راه آهن به دلیل مشکلات مالی استعفا دادم ولی مدیران باشگاه نپذیرفتند و با قول حل مشکلات به تیم بازگشتم.
کد خبر: ۶۳۱۸۳

دی اسپورت- خیبر خرم آباد پس از شکست مقابل راه آهن، این هفته باید به دیدار نساجی مازندران برود. داوود حقدوست معتقد است، بازیکنانش با وجود اینکه ماه هاست پولی دریافت نکرده اند، با از خودگذشتگی در مسابقات حاضر شده و علیرغم نمایش تحسین برانگیز نمی توانند نتیجه بگیرند.

داوود حقدوست، سرمربی خیبر خرم آباد در مورد دیدار با راه آهن به خبرنگار دی اسپورت گفت: در بازی مقابل راه آهن واقعا مستحق شکست نبودیم و اگر مانند بازی های گذشته از داوری ضرر نمی کردیم و داور پنالتی که برای ما اتفاق افتاد را می‌گرفت و موقعیت هایمان تبدیل به گل می شد با اختلاف چند گل به برتری می رسیدیم.

حقدوست در مورد شرایط تیمش پس از شکست مقابل راه آهن گفت: پس از شکست مقابل راه آهن به دلیل مشکلات مالی استعفا دادم ولی مدیران باشگاه نپذیرفتند و با قول حل مشکلات به تیم بازگشتم.

سرمربی خیبر در مورد شرایط تیمش پیش از دیدار برابر نساجی گفت: پس از بازگشتم به تیم، تمرینات خوبی را سپری کرده و روی نقاط ضعف و قوت مان کار کردیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. امیدوارم در این بازی به هدفمان برسیم.

داوود حقدوست با بیان اینکه برای دیدار برابر نساجی مصدوم نداریم، ادامه داد: نساجی یکی از ریشه دار ترین تیم های ایران است که در این فصل بازی های خوبی به نمایش گذاشته و به دلیل جایگاهش در جدول بدون شک برای برد به این دیدار می آید ولی برای رسیدن به هدفش با سد محکمی به نام خیبر مواجه است.

سرمربی خیبر در مورد پیش بینی اش از نتیجه این دیدار افزود: فوتبال که قابل پیش بینی نیست ولی بدون شک برای برد به میدان می رویم و امیدوارم هر تیمی که بهتر بازی کرد و مستحق پیروزی بود به نتیجه دلخواهش برسد.

حقدوست در پایان گفت: امیدوارم قول هایی که مدیران باشگاه مبنی بر حل مشکلات داده اند، زودتر عملی شود زیرا واقعا بازیکنان خوبی داریم و می توانیم به رده های بالاتر جدول برسیم.

خبرنگار: یوسف قاسمی