۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
در گفتگو با دی اسپورت؛

حسین عبدی:در اراک از مربی بومی حمایت نمی کنند

سرمربی شهرداری می گوید:در اراک متاسفانه به مربی بومی بها نمی دهند و به خوبی حمایت نمشوند
کد خبر: ۶۳۲۷۵

حسین عبدی سرمربی تیم فوتبال شهرداری اراک بعد از شکست تیمش برابر نفت وگز گچساران به خبرنگار "دی اسپورت " گفت: مقابل نفت وگاز بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در عرض ده دقیقه به این تیم زدیم .


وی ادامه داد :همانند چند دیداری که از حریفان جلو بودیم ولی شکست خوردیم یا مساوی شدیم به علت عدم تمرکز کافی بازیکنان در نیمه اول سه گل دریافت کردیم و علی رغم اینکه در نیمه دوم فشار زیادی بروی دروازه گچساران وارد کردیم نتوانستیم از مانع بزرگی چون هادی زرین ساعد عبور کنیم و بازی را واگذار کردیم .


سرمربی شهرداری تصریح کرد :داوری خیلی خوبی امروز شاهد بودیم و به نظرم تیم مهمان هم از تیم داوری رضایت کامل داشتند و مشکل خاصی نداشت .


وی گفت :تیم ما از نظر سقف قرار داد یکی از ضعیفترین تیم ها بودیم و اصلا شرایط خوبی نداشتیم و به نظرم یکی از عوامل عدم نتیجه گیری ما در چند مسابقه اخیر همین بی توجهی به مشکلات بازیکنان بود .


عبدی اظهار داشت :در اراک متاسفانه به مربی بومی بها نمی دهند ولی اگر یک مربی غیربومی به این شهر بیاید تا میتوانند حمایت میکنند که به نظرم اینگونه رفتارها به صلاح فوتبال اراک نباشد .


وی در پایان گفت :نفت وگاز از تیم های خیلی خوب این گروه است ،جا دارد به آقای یزدی و مدیریت این باشگاه به دلیل  دارا بودن چنین تیم منسجمی تبریک عرض کنم و مطمئن باشید این تیم از بخت های اصلی صعود به لیگ یک است